check

You are here

«Мүгедектерге кресло-арбалар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы

Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 сәуірдегі

№ 279 бұйрығына

20-қосымша

 

 

«Мүгедектерге кресло-арбалар беру»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

  1. Жалпы ережелер

 

  1.  «Мүгедектерге кресло-арбалар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары(бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

         Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

         4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

         1)  құжаттардың топтамасын тіркеу сәтінен бастап10 (он ) жұмыс күні;

         2)құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут; 

         3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.

         5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

         6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: мүгедектерге кресло-арбалар ұсыну мерзімдерін көрсете отырып құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама.

         Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

         7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – www.enbek.gov.kzинтернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылды.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру: сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылуынсыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі.

9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

         1) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасы;

         2) жазатайым оқиға туралы акт және жұмыс беруші-дара кәсіпкер қызметін тоқтатқаны немесе заңды тұлға таратылғаны туралы құжат.

Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары және көшірмелері ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.    

Көрсетілетін қызметті алушы қажетті құжаттардың барлығын тапсырған кезде, көрсетілетін қызметті беруші тіркеген күні мен мемлекеттік көрсетілетін қызметті алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон береді.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушініңжәне (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының не Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдерінің (бұдан әрі – әкім) атына беріледі.

Шағымдар жазбаша нысанда пошта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің (бұдан әрі – әкімдік) кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол беріледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

         Көрсетілетін қызметті берушінің, әкімдіктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

4. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге де талаптар

 

12. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді алушылар болып табылатын бірінші және екінші топтағы мүгедектерге кресло-арбалар беру үшін оларға құжаттарды ресімдеу көрсетілетін қызметті берушінің әлеуметтік қызметкерінің жәрдемдесуімен жүзеге асырылады.

13. Мемлекеттік қызметтер көрсету орындарының мекенжайлары  Министрліктің www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер»  бөлімінде орналастырылған.

14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы алуға мүмкіндігі бар.

15. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектерге кресло-арбалар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымша

 

Нысан

 

Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органы

 

 

Өтініш

 

Тегi ________________________________________________________________
Аты ________________________________________________________________
Әкесiнiң аты (ол болған кезде) __________________________________________
Туған күнi __________________________________________________________
Мүгедектiгi _________________________________________________________
Үйінің мекенжайы ____________________________________________________
Телефоны ___________________________________________________________
Жеке басты куәландыратын құжат № ___, _____ ______ _____ жылы берілді
жеке сәйкестендіру нөмірі (болған кезде) ________________________________
____________________________________________________________________
(салмағы ___ кг., бойы ___ см., жамбасының көлемі ____ см. жазылсын)

ұсыну үшін құжаттарды қабылдауды сұраймын.
Мынадай құжаттардың көшiрмелерiн қоса берiп отырмын:
 


1. _____________________________
2. _____________________________
3. _____________________________
4. _____________________________
5. _____________________________
6. _____________________________


Арнаулы жүріп-тұру құралдарын ұсыну үшін құжаттарды ресімдеуге қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

20___ жылғы «___» _________
____________________________________________________________________
  (өтінiш берушінiң (заңды өкілінің) тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде), қолы)

Өтініш берушi ұсынған құжаттар көшiрмелерінiң дұрыстығын растаймын:

____________________________________________________________________
    (өтініштi қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты                                                                       (болған кезде), лауазымы)

20___ жылғы «___»__________                               ______________
                                                           (қолы)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                        (қию сызығы)
Қоса берілген құжаттармен өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде). _________________

өтініші қабылданды, өтінішті тіркеу күні: 20___ жыл «___» ______________ ____________________________________________________________________

құжатты қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), лауазымы және қолы

 

М.О.

 

Приложение 20

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                           № 279

 

 

Стандарт государственной услуги

«Предоставление инвалидам кресла-колясок»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Предоставление инвалидам кресла-колясок» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) с момента регистрации пакета документов – 10 (десять) рабочих дней;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя –             30 минут.

5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление об оформлении документов с указанием сроков предоставления инвалидам кресла-коляски.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы услугодателя – размещен на интернет-ресурсеwww.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги».

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги: с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

9. Услугополучатель при обращении для оказания государственной услуги предоставляет заявление по форме согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

1) индивидуальная программа реабилитации инвалида;

2) акт о несчастном случае и документ о прекращении деятельности работодателя-индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица.

Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются услугополучателю.

При подаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателемвыдается талон с указанием даты регистрации и получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) его должностных лиц по вопросам оказания                     государственных услуг

 

10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя либо акимовгородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – аким) по адресам, указанным в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или акиматагородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – акимат).

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или акимата, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, акимата, подлежит рассмотрению в течение 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

 

 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

 

12. Инвалидам первой и второй групп, являющимся получателями специальных социальных услуг оформление документов для предоставления кресла-коляски осуществляется при содействии социального работника услугодателя.

13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги».

14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение

к стандарту

государственной услуги

«Предоставление инвалидам кресла-колясок»

                   Форма

 

Местный исполнительный орган

городов Астаны и Алматы, районов

                              и городов областного значения

 

Заявление

 

Фамилия ____________________________________________________________
Имя ________________________________________________________________
Отчество (при его наличии) ___________________________________________
Дата рождения _______________________________________________________
Инвалидность ________________________________________________________
Домашний адрес _____________________________________________________
Телефон ____________________________________________________________
Документ, удостоверяющий личность №____ выдан _____ ______ _____ года
индивидуальный идентификационный номер (при наличии)_________________
Прошу принять документы для предоставления

____________________________________________________________________
              (вписать: вес _____ кг., рост _____ см., объем бедер ______ см.)

Прилагаю копии следующих документов:

1.__________________________________  2. ____________________________
3. __________________________________ 4._____________________________
5. __________________________________ 6. ____________________________
      Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для оформления документов на предоставление специальных средств передвижения

«___»___________ 20___ года.

____________________________________________________________________
                (Фамилия, имя, отчество (при наличии), подпись заявителя

                                       (законного представителя)

     Достоверность представленных заявителем копий документов подтверждаю:

____________________________________________________________________
                      (Фамилия, имя, отчество (при наличии)), должность лица,

принявшего заявление)

«___»___________ 20____ года. ___________________
                                                              (подпись)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                               (линия отреза)

 

Заявление отфамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя_____________ с прилагаемыми документами принято

Дата регистрации заявления: «____»_____________20___года.

 

___________________________________________________________________

                      (Фамилия, имя, отчество (при наличии)), должность лица,

принявшего заявление)

 

      М.П.

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 20.doc44 KB
1 шілде, 2015 - 15:40 өзгертілді
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші