check

You are here

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы

Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 сәуірдегі  

№ 279 бұйрығына

18 қосымша

 

 

«Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

1. Жалпы ережелер

 

1. «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. 2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігімен (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3.Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитеті және «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны  (бұдан әрі – ХҚО);

2) көрсетілетін қызметті беруші;

3) тұрғылықты жері бойынша көрсетілетін қызметті беруші болмаған жағдайда – кент, ауыл, ауылдық округ әкімі (бұдан әрі – ауылдық округ әкімі) арқылы жүзеге асырылады.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

1) көрсетілетін қызметті берушіге, ХҚО-ға жүгінген кезде – құжаттардың топтамасын көрсетілетін қызметті берушімен тіркеген сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні;

ауылдық округтің әкіміне құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 22 (жиырма екі) жұмыс күні;

ХҚО-ға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді;

2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.

5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

1) көрсетілетін қызметті берушіде – www.enbek.gov.kz  интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған;

2) ауылдық округ әкімінде – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру: сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі;

3) ХҚО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша, жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібінде көрсетіледі, электрондық кезекті портал арқылы «броньдауға» болады.

9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжатты көрсетілген қызметті берушіге, ауылдық округ әкімдігі немесе ХҚО-на ұсынылған жағдайда:

1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес отбасы құрамы туралы мәліметтер;

2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес адамның (өтініш берушінің отбасы мүшелерінің) алған табыстары туралы мәліметтер;

3) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы мәліметтер;

          4) көрсетілетін қызметті алушының (отбасы мүшелерінің) тұрғылықты жері   бойынша тіркелгенін растайтын құжат (селолық немесе ауылдық әкімнен мекенжай анықтамасы);

5) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шаралары аясында әлеуметтік келісімшарт жасаған жағдайда.

Осы тармақтың бірінші бөлігінің 1) – 3) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың бланкілері мемлекеттік қызметті көрсету орындарында көрсетілетін қызметті алушыларға беріледі және олар өздері толтырады. Осы тармақтың бірінші бөлігінің 5) тармақшасында көрсетілген құжат салыстырып тексеру үшін түпнұсқа мен көшірмеде беріледі, содан кейін түпнұсқасы көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

Көрсетілген құжаттарда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелер растаған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжатты, тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты ұсыну талап етілмейді.

Көрсетілетін қызметті беруші, ауылдық округ әкімі, ХҚО қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:

көрсетілетін қызметті берушіде, ауылдық округ әкімінде – тіркелген күні мен мемлекеттік қызметті алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген өтініштің үзбелі талоны;

         ХҚО-да:
         1) өтініштің нөмірі мен қабылданған күні:

         2) сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;

         3) қоса беріліп отырған құжаттардың саны мен атауы;

         4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) және орны;

         5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде);

         6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және олардың байланыс телефондары көрсетіле отырып, тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі.

                10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе)

олардың қызметкерлерінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының не Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдерінің (бұдан әрі – әкім) атына беріледі.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің (бұдан әрі – әкімдік) кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

ХҚО қызметкері дөрекі қызмет көрсеткен жағдайда, шағым ХҚО басшысының атына беріледі. ХҚО кеңсесіне қолма-қол да, почта арқылы да келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады.

Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), почта мекенжайы көрсетіледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны  тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымды қарау нәтижесі туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның кеңсесінде қолма-қол беріледі.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

12. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

 

 

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктерін ескере отырып

қойылатын өзге де талаптар

 

13. Өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүріп-тұруды, бағдарлауды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін заңнамада белгіленген тәртіппен толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушылар «1414» Бірыңғай байланыс орталығы  арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды ХҚО қызметкері  тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

         1) Министрліктің – www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде;

2) ХҚО-ның – www.con.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылған.

15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету статусы туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы алу мүмкіндігі бар. 

16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

1-қосымша

 

Нысан

 

______________________________________________

(елді мекені, ауданы, облысы)   

 

уәкiлетті органға

______________________________________________

(елді мекені, ауданы)

______________________________________________

(көше, үй және пәтер №, телефон)

мекенжайы бойынша тұратын

______________________________________________

(өтінiш берушінің тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде))

 

жеке куәлік № ___________________________________

берiлген күнi ____________________________________

ЖСН ___________________________________________

жеке шотының № _______________________________

қызмет түрі ______________________________________

 

Өтініш

 

         Менiң отбасыма атаулы әлеуметтiк көмек тағайындауды сұраймын.

         Менiң отбасым _____________ адамнан тұрады.

        Өтінішке белгіленген үлгідегi құжаттарды − 3 данадағы 2 − 4-қосымшаларды қоса ұсынамын.

        Мемлекеттiк атаулы әлеуметтік көмектi тағайындау үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

        Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні ішінде хабарлауға мiндеттенемiн.

        Жалған ақпарат пен дәйексіз (жасанды) құжаттар бергенім үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертілді.

        Менің табыстарымды (менің отбасымның табыстарын) Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының базасындағы деректермен салыстырып тексеруге, сондай-ақ ақпараттық жүйедегі заңмен қорғалатын құпияларды қамтитын мәліметтерді қолдануға келісемін.

 

20 __ жылғы «___»_____________   _____________________

                                                                        (Өтiнiш берушінің қолы)

 

Құжаттар қабылданды

 

20 __ жылғы «___»__________  ________________________________________

                                                   (құжаттарды қабылдаған адамның тегi, аты,

                                                       әкесінiң аты (ол болған кезде) және қолы)

 

Отбасының тiркеу нөмiрi _______________________________________  

Өтініш қоса берілген құжаттармен учаскелік комиссияға 20___жылғы      «__» _________ берілді.

20___жылғы «___»________ қабылданды.

Құжаттарды қабылдаған учаскелік комиссия мүшесінің тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде) және қолы _________________________________________;

уәкілетті органның ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды қабылдаған күні туралы белгісі 20__жылғы «__» _______, құжаттарды қабылдаған адамның тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде), лауазымы, қолы_______________________________________________________________;

 

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _

(қию сызығы)

Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні iшiнде хабарлауға мiндеттенемiн.

Жалған ақпарат пен дәйексіз (жасанды) құжаттар бергенім үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертілді.

Менің табыстарымды (менің отбасымның табыстарын) Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының базасындағы деректермен салыстырып тексеруге, сондай-ақ ақпараттық жүйедегі заңмен қорғалатын құпияларды қамтитын мәліметтерді қолдануға келісемін.

Өтiнiш берушінің қолы ___________________

Азамат _______________ өтiніші қоса берiлген _____ данадағы құжаттармен, отбасының _________ тiркеу нөмiрiмен 20 __ жылғы «___»_____________ қабылданды.

 

Құжаттарды қабылдаған адамның тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде), лауазымы, қолы________________________________________________________

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

2-қосымша

 

 

Нысан    

 

      Отбасының тіркеу нөмірі ____________

 

Отбасы құрамы туралы мәліметтер

 

_________________________________       ____________________________ (Өтініш берушінің тегі, аты,                                       (мекенжайы, тел.)

     әкесінің аты (ол болған кезде)) 

 

 

Р/с№

 

ЖСН

Отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты

(ол болған кезде)

Мекенжайы

Өтініш берушіге туыстық қатынасы

Туған күні және жылы

тіркелуі бойынша тұрғылықты жері

нақты тұрғылықты жері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өтініш берушінің қолы ______________      Күні _____________

 

Өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәліметтерді тексердім және            20__ жылғы «__»_______ жүргізілген Өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайын тексеру актісі негізінде расталады.

Учаскелік комиссия мүшесінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)  ____________________________________________________________________

                                                                         (қолы)

 

 

 

 

 

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

3-қосымша

 

Нысан

 

         Отбасының тіркеу нөмірі ____________

 

Өтініш берушінің отбасы мүшелерінің 20__ жылғы ___ тоқсанда тапқан

табыстары туралы мәліметтер

 

____________________________      _______________________________

  (Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))                        (мекенжайы, тел.)

 

Р/с№

Отбасы мүшелерінің тегі, аты, әкесінің аты

(ол болған кезде)

Жұмыс орны (жұмыссыздар тіркелу фактісін жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органның анықтамасы-мен растайды)

Құжаттық расталған табыстардың сомасы*

Өзге де мәлімделген табыстар

Еңбек қызме -тінен түскен табыс

Зейнет-ақы, жәрдем-ақы

Кәсіпкерлік қызметтен түскен табыс

Шәкірт-ақы

Алимент

Өзге де табыс түрлері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Жалған ақпарат пен дәйексіз (жасанды) құжаттар бергенім үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертiлдi.

* Табыстардың сомасын растайтын құжаттар (жұмыс орнынан берілген еңбекақы туралы анықтама, зейнетақы немесе жәрдемақы алушының куәләгінің көшірмесі, немесе әлеуметтік төлемдер туралы анықтама, келісімшарт көшірмесі немесе табысының сомасы көрсетілген атқарылған жұмыстар туралы акт; ұйымның алименттер, шәкіртақылары және басқа да бөлінгені туралы анықтама) өтініш берушінің отбасы мүшелерінің алған табыстары туралы анықтамалар қоса беріледі.

 

 

      Өтініш берушінің қолы _______________________

      Күні _______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

4-қосымша

 

Нысан

 

Отбасының тіркеу нөмірі ____________

 

Жеке қосалқы шаруашылығының бар-жоғы туралы мәліметтер

(табыстарды есептеу үшін)

 

______________________________               _______________________

   (Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))                  (үйінің мекенжайы, тел.)

 

Жеке қосалқы шаруашылық объектісі

Өлшем бірлігі

Үй малы

Жасы

 

Саны

Саяжай

 

Іріқара мал:

сиыр,бұқа

 

 

Бақша

 

Жылқы:

бие, айғыр

 

 

Жеручаскесі, оныңішіндеүйіргесіндегіжер учаскесі

 

Түйе, іңген

 

 

Шарттыжерүлесі

 

Қой, ешкі

 

 

Мүліктікпай (берілгенжылы)

 

Тауық, үйрек, қаз

 

 

 

 

 

Шошқа

 

 

 

Өтініш берушінің қолы _____________________________

Күні ______________________

 

Кент, ауыл, ауылдық округ әкімі немесе

жеке қосалқы шаруашылықтың көлемі

туралы мәлімметтерге қол қоюға уәкілетті

органның өзге де лауазымды адамның тегі,

аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

_______________      ___________________

        (қолы)                              (тегі)

 

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

5-қосымша

 

Нысан

 

______________________________________________

(елді мекені, ауданы, облысы)   

 

уәкiлетті органға

_____________________________________________

(елді мекені, ауданы)

______________________________________________

(көше, үй және пәтер №, телефон)

мекенжайы бойынша тұратын

______________________________________________

(өтінiш берушінің тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде))

 

жеке куәлік № ___________________________________

берiлген күнi ____________________________________

ЖСН __________________________________________

жеке шотының № _______________________________

қызмет түрі ______________________________________

 

Өтініш

 

(Қағидалардың 7-тармағында көзделген жағдайдаларда)

 

Менiң отбасыма атаулы әлеуметтiк көмек тағайындауды сұраймын.

Менiң отбасым _____________ адамнан тұрады.

Мемлекеттiк атаулы әлеуметтік көмектi тағайындау үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

Мен бұдан бұрын Қағидаларға 2 − 4-қосымшаларда көрсеткен өткен тоқсанға мәліметтерде өзгерістер болған жоқ.

Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні ішінде хабарлауға мiндеттенемiн.

Жалған ақпарат пен дәйексіз (жасанды) құжаттарды бергенім үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертілді.

Менің табыстарымды (менің отбасымның табыстарын) Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының базасындағы деректермен салыстырып тексеруге, сондай-ақ ақпараттық жүйедегі заңмен қорғалатын құпияларды қамтитын мәліметтерді қолдануға келісемін.

 

      20 __ жылғы «___»_____________                    _____________________

                                                                                     (өтiнiш берушінің қолы)

 

         Құжаттар қабылданды

 

20__ жылғы «___»_____________   _________________________________

                                                                        (құжаттарды қабылдаған адамның

                                                                    тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))

         Отбасының тiркеу нөмiрi _________  

         Өтініш учаскелік комиссияға

20_ жылғы «_____»   _________ берілді.

         20_жылғы «_____»________ қабылданды

Құжаттарды  қабылдаған учаскелік комиссия мүшесінің тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде) және қолы _______________________________;

уәкілетті органның ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды қабылдаған күні туралы белгісі 20__жылғы «__» _______, құжатты қабылдаған адамның тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде), лауазымы, қолы________________________________________________________________;

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _

(қию сызығы)

 

          Мен бұдан бұрын Қағидаларға 2 − 4-қосымшаларда көрсеткен өткен тоқсанға мәліметтерде өзгерістер болған жоқ.

Өзгерiстер пайда болған жағдайда олар туралы он жұмыс күні iшiнде хабарлауға мiндеттенемiн.

Жалған ақпарат пен дәйексіз (жасанды) құжаттарды бергенім үшін жауапқа тартылатыным туралы ескертілді.

Менің табыстарымды (менің отбасымның табыстарын) Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығының базасындағы деректермен салыстырып тексеруге, сондай-ақ ақпараттық жүйедегі заңмен қорғалатын құпияларды қамтитын мәліметтерді қолдануға келісемін.

Өтiнiш берушінің қолы ___________________

Азамат _______________ өтiніші қоса берiлген _____ данадағы құжаттармен, отбасының _________ тiркеу нөмiрiмен 20 __ жылғы «___»_____________ қабылданды.

 

Құжаттарды қабылдаған адамның тегi, аты, әкесінiң аты (ол болған кезде), лауазымы, қолы_______________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

6-қосымша

 

Нысан

 

Мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың ақпараттық

жүйелеріне сұрау салу

 

Уәкілетті орган немесе Халыққа қызмет көрсету орталығы өтініш берушіден атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға құжаттарды қабылдаған кезде өтініш берушінің және отбасы мүшелерінің ЖСН-і бойынша «электрондық үкімет» шлюзі арқылы мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың ақпараттық жүйелеріне мынадай:

     1) жеке басын куәландыратын құжатты;

     2) өтініш берушінің және отбасы мүшелерінің тұрақты және бірге тұратын жері бойынша тіркелгені туралы;

    3) барлық балалары Қазақстан Республикасында туған жағдайда (2007 жылғы 13 тамыздан кейін туған балалары бойынша) өтініш беруші балаларының ЖСН-і бойынша тууын тіркеу туралы;

     4) өтініш берушінің (Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылғы        1 маусымнан кейін тіркелгендер) неке қиюын (некені бұзуын) тіркеу туралы;

    5) табыстары туралы (жалақы және әлеуметтік төлемдер);

    6) шәкіртақының бар-жоғы және оның мөлшері туралы;

    7) балаға қамқоршылықты (қорғаншылықты) белгілеу туралы;

    8) жеке қосалқы шаруашылықтың бар-жоғы және саны туралы;

    9) кәсіпкерлік қызметтен түскен табыстар туралы;

    10) дара кәсіпкердің мәртебесі туралы мәліметтерді алу үшін сұрау салуды қалыптастырады.

        Мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың АЖ-дан және ЕДБ АЖ-дан сұрау салынған мәліметтерді растайтын электрондық құжаттар тиісті мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың электрондық-цифрлық қолтаңбасымен, ЕДБ-мен, сондай-ақ уәкілетті органның  атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға сұрау салуды жүзеге асырған Орталық бөлімі немесе Халыққа қызмет көрсету орталығы маманының электрондық-цифрлық қолтаңбасымен куәландырылады.

        Ескертпеде: аббревиатуралардың толық жазылуы:

  1. АЖ-ақпараттық жүйе;
  2. ЕСБ АЖ – екінші деңгейдегі банктердің ақпараттық жүйе;
  3. ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмері

 

Мемлекеттік атаулы

әлеуметтік көмек

тағайындау және төлеу

қағидаларына

7-қосымша

 

Нысан

ХҚО

қабылдаған құжаттарды қайтару туралы

№ ______ хабарлама

 

                                           20__ жылғы «___»_____________

 

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)________________

Құжаттар:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

_____________________________________________ себебі бойынша қайтарылды.               (себебін көрсету)

 

Хабарлама жауапты адамның ЭЦҚ-мен куәландырылған

_________________________________________     _________________

          (жауапты адамның лауазымы)                              (Тегі, аты, әкесінің аты

                                                                                                 (ол болған кезде))

 

Приложение 18

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                           № 279

 

 

Стандарт государственной услуги
«Назначение государственной адресной социальной помощи»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Назначение государственной адресной социальной помощи» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития  Республики Казахстан (далее – Министерство).

3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);

2) услугодателя;

3) акима поселка, села, сельского округа (далее – аким сельского                    округа) – в случае отсутствия услугодателя по месту жительства.

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) при обращении в ЦОН, услугодателю – с момента регистрации пакета документов услугодателем – 7 (семь) рабочих дней;

с момента сдачи пакета документов акиму сельского округа – 22 (двадцать два) рабочих дня;

при обращении в ЦОН день приема не входит в срок оказания государственной услуги;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 30 минут.

5. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление о назначении (отказе в назначении) государственной адресной социальной помощи.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга предоставляется бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы:

1) услугодателя – размещен на интернет – ресурсеwww.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

2) акима сельского округа – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

 Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги: с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

3) ЦОНа – с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Государственная услуга оказывается по месту регистрации услугополучателя, в порядке «электронной» очереди, без ускоренного обслуживания, возможно «бронирование» электронной очереди посредством портала.

9. Услугополучатель (или его представитель по нотариально заверенной доверенности) при обращении для оказания государственной услуги предоставляет заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

при предъявлении документа, удостоверяющего личность услугополучателя (требуется для идентификации личности) к услугодателю, акиму сельского округа или в ЦОН:

1) сведения о составе семьи согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

2) сведения о полученных доходах лица (членов семьи заявителя) согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

3) сведения о наличии личного подсобного хозяйства согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги;

4) документ, подтверждающий регистрацию по месту жительства услугополучателя (членов семьи) (адресная справка или справка акима сельского округа);

5) социальный контракт, в случае заключения в рамках активных мер содействия занятости.

Бланки документов, указанных в подпунктах 1) – 3) части первой настоящего пункта, предоставляются услугополучателю в местах оказания государственной услуги и заполняются им собственноручно. Документ, указанный в подпункте 5) части первой настоящего пункта предоставляется в подлиннике и копии для сверки, после чего оригинал возвращается услугополучателю.

Представление документа, удостоверяющего личность услугополучателя, документа подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства не требуется при наличии возможности получения информации, содержащейся в них, из государственных информационных систем.

Услугодатель, ЦОН получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

При подаче всех необходимых документов услугополучателю выдается:

у услугодателя, акима сельского округа – отрывной талон заявления с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;

в ЦОНе – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

1) заявления с указанием номера и даты приема заявления;

2) вид запрашиваемой государственной услуги;

3) количество и название приложенных документов;

4) даты (времени) и места выдачи документов;

5) фамилии, имени, отчества  (при его наличии) работника центра принявшего заявление на оформление документов;

6) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя, фамилии, имени, отчества (при его наличии) представителя услугополучателя и их контактные телефоны.

10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 5 к настоящему стандарту государственной услуги.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц, центров обслуживания населения и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

 

11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, ЦОН и (или) его работника по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя либо акимов городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – аким) по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или акиматагородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – акимат).

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или акимата, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

В случае некорректного обслуживания работником ЦОНа, жалоба подается на имя руководителя ЦОНа. Подтверждением принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства или ЦОНа, подлежит рассмотрению в течении 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или ЦОНа.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течении 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.   

 

 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через центры обслуживания населения

 

 

13. Услугополучателям имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг «1414».

14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

1) Министерства – www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

2) ЦОНа – www.con.gov.kz.

15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 1     
к стандарту 
государственной услуги 
«Назначение государственной
адресной социальной помощи»

 

                                                                                Форма

 

В уполномоченный орган                
_______________________________________
(населенный пункт, район, область)
от ____________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)
проживающего по адресу ________________
(населенный пункт, район)
______________________________________
лица, № дома и квартиры, телефон)     
документ, удостоверение личность №______ выдано 
_______________________________________
дата выдачи ___________________________
Индивидуальный идентификационный номер ___________________________________
Банковские реквизиты:

наименование банка _______________________________

банковский счет № ________________________________

тип счета: текущий, картсчет (нужное подчеркнуть)

род занятий ______________________
 

 

Заявление

 

Прошу назначить моей семье адресную социальную помощь.

Моя семья состоит из _____ человек.

К заявлению прилагаю документы установленного образца –  приложения № 2-4 в количестве 3 штук.

В случае возникновения изменений обязуюсь в течение десяти рабочих дней сообщить о них.

Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для назначения государственной адресной социальной помощи.

Предупрежден (а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.

Согласен (на) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы Государственного центра по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан, а также на использования сведений составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.

«____»__________20__ года. ___________________ 

                              (подпись заявителя)

Документы приняты

«____»__________20__года._______________________________________________

                        (фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись лица, принявшего документы)

Регистрационный номер семьи

Заявление с прилагаемыми документами передано в участковую  комиссию «__»__________ 20__ года.

Принято «__»________ 20__ года. __________________________ фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись члена участковой комиссии, принявшего документы; отметка уполномоченного органа о дате приема документов от акима села, сельского округа «__»______ 20__ года,

Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность, подпись принявшего документы _______________

 

---------------------------------------------------------------------

(линия отреза)

В случае возникновения изменений обязуюсь в течение десяти
рабочих дней сообщить о них. Предупрежден (а) об ответственности за
предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных)
документов.

Согласен (на) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы Государственного центра по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан, а также на использования сведений составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.

Подпись заявителя ___________________

Заявление гражданина (ки) ___________________________с прилагаемыми документами в количестве ________ штук с регистрационным номером семьи ____________________________________________________________________

принято «____» _________20__ года.

____________________________________________________________________  (фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность, подпись принявшего документы)

 

 

 

Приложение 2     
к стандарту 
государственной услуги 
«Назначение государственной
адресной социальной помощи»

 

Форма

 

            Регистрационный номер семьи _______________________

 

Сведения о составе семьи заявителя

        ______________________________           _________________________
           (фамилия, имя, отчество                              (домашний адрес, телефон)

(при его наличии) заявителя)   

 

п/п

индивидуальный идентификационный номер

 

Фамилия, имя, отчество

(при наличии)

членовсемьи

Адрес

Родственноеотношение к заявителю

Дата и годрождение

местопроживанияпорегистрации

фактического

местапроживания

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подписьзаявителя ____________________ Дата ______________

 

Сведения о составе семьи заявителя проверены мною и подтверждаются на основании Акта обследования материального положения заявителя (семьи), проведенного от «__»________ 20 __ года.

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

член участковой комиссии_____________________

                                                                                (подпись)

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 3     
к стандарту 
государственной услуги 
«Назначение государственной
адресной социальной помощи»

 

Форма

       Регистрационный номер семьи ____________________________

 

Сведения
о полученных доходах лица (членов семьи заявителя) в ___ квартале 20__ года

____________________________________________________________________ (фамилия, имя, отчество (при его наличии), домашний адрес, телефон)

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

членов
семьи

Место работы,
учебы
(безработные
подтверждают
факт регистрации
справкой
уполномоченного
органа по
вопросам
занятости)

Документально
подтвержденные
суммыдоходов*

Прочие
заявленныедоходы

оттрудовой
деятельности

пенсии,
пособия

отпредпринимательской
деятельности

стипендии

алименты

иные
виды
дохода

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и  недостоверных (поддельных) документов

*Документы, подтверждающие сумму доходов (справка о начисленной заработной плате с места работы, копия удостоверения получателя пенсии или пособия, в котором проставлена сумма пенсии или пособия, либо справка о размере социальных выплат, копия  договора или акт о выполненных работах с указанием суммы дохода; справка организаций о перечисленных алиментах, стипендии и прочие) прилагаются к сведениям о полученных доходах членов семьи заявителя.

Подпись заявителя ______________________________

Дата ________________________________

Приложение 4     
к стандарту 
государственной услуги 
«Назначение государственной
адресной социальной помощи»

 

Форма

 

        Регистрационный номер семьи____________________________

 

Сведения о наличии личного подсобного хозяйства
(для расчета доходов)

________________________           ____________________________
          (фамилия, имя, отчество                      (домашний адрес, телефон)

(при его наличии) заявителя)             

 

 

 

Объектличногоподсобногохозяйства

Кол-во,
ед. изм.

Домашние
животные

Возраст

кол-во
(голов)

Дача

 

Крупный рогатый скот:

коровы

быки

 

 

огород

 

Лошади:

кобылы

жеребцы

 

 

Земельный участок, в том числе приусадебный

 

Верблюды

Верблюдицы

 

 

Условнаяземельнаядоля

 

Овцы, козы

 

 

Имущественныйпай
(годвыдачи)

 

Куры, утки,

гуси

 

 

 

 

Свиньи

 

 

 

Подписьзаявителя ____________________

Дата«___» ________________ 20 _____ года.

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

акима поселка, села, сельского округа

или иного должностного лица органа,

уполномоченного подписывать сведения

о размере личного подсобного хозяйства   

                                                               _______________      ___________________                           

                                                                   (подпись)                    (фамилия)

 

Подпись заявителя _____________________________

   Дата _____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 5     
к стандарту 
государственной услуги 
«Назначение государственной
адресной социальной помощи»

 

                                                                                                         Форма

(Фамилия, имя, отчество (при его наличии), либо наименование организации услугополучателя) ____________________________
 (адрес услугополучателя)

 

 

Расписка
об отказе в приеме документов

 

Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», отдел № __ филиала РГП «Центр обслуживания населения» (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

Наименование отсутствующих документов:

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________.

Настоящая расписка составлена в 2 экз., по одному для каждой стороны.

 

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

(работника ЦОН)                                                            (подпись)

 

Исп. фамилия, имя, отчество (при его наличии)

_____________

Телефон__________

Получил: фамилия, имя, отчество (при его наличии)/подпись услугополучателя

 

«___» _________ 20 ____ года

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 18.doc105 KB
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
үздік әлеуметтік жобалар дауыс беру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші