You are here

«Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы

Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

   2015 жылғы 28 сәуірдегі

№ 279 бұйрығына

                                                                                              5-қосымша

 

 

«Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемдерін тағайындау»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

  1. Жалпы ережелер

 

  1. «Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемдерінтағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2.  Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қонкомитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);

2) «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік  даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – ЗТМО);

3) мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау, сондай-ақ мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау туралы ақпарат алу кезінде www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

1) ХҚО-ға, порталға, ЗТМО-ға, жүгінгенде ЗТМО-ға құжаттардың топтамасын тіркеген сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні;

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі іс материалдарын жете ресімдеу қажет болған жағдайларда:

ұсынылған құжаттың (құжаттардың) дәйектілігін тексеру немесе қосымша құжат (құжаттар) сұрату үшін қажеттігіне қарай – 30 (отыз) жұмыс күн мерзімге ұзартылады, бұл ретте, егер құжаттар жете ресімделсе, мемлекеттік қызмет қосымша құжатты (құжаттарды) ЗТМО-ға немесе ХҚО-на ұсынған күннен бастап 8 (сегіз) жұмыс күні көрсетіледі. ЗТМО немесе ХҚО қосымша құжаттарды ұсыну қажеттігі туралы өтініш берушіні  5 (бес) жұмыс күні хабардар етеді.

порталда мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау туралы ақпарат алу үшін – ЗТМО-ның ақпараттық жүйесіне электрондық сұрау салу келіп түскен сәттен бастап 30 минут;

ХҚО-ға қабылдау күні жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты ЗТМО-да – 30 минут, ХҚО-да – 15 минут;

3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты ЗТМО-да – 30 минут, ХҚО-да – 20 минут.

         5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған, ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

  1. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:«Мемлекеттiк базалық зейнетақы төлемiн бюджет қаражаты есебiнен беру, сондай-ақ уәкілетті ұйымнан төленетін зейнетақы төлемдерін, мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берілетін мемлекеттік базалық әлеуметтік жәрдемақыларды, мемлекеттік арнайы жәрдемақыларды тағайындау және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 223 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде  № 11110 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген нысан бойынша мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау туралы хабарлама.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

Порталда зейнетақы төлемін тағайындау туралы хабарлама, сондай-ақ зейнетақы төлемін тағайындау туралы ақпарат көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

Қызметті қағаз жүзінде алуға жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі қызмет берушінің өкілетті тұлғасының ЭЦК расталған электрондық нысанда рәсімделеді.

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

1) ЗТМО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес   демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру: дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден 14.00-ге дейін жүзеге асырылады.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі;

          2) ХҚО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

          Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша, жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібінде көрсетіледі, электрондық кезекті портал арқылы «броньдауға» болады.

          3) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштер мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

ЗТМО-ға немесе ХҚО-ға:

1) жеке басты куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының паспорты, Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, азаматтығы жоқ адамның куәлігі, шетелдіктің тұруға ықтиярхаты, Қазақстан Республикасының азаматтығын алғанға дейін оралман куәлігі) (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);

2) тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат (мекенжай анықтамасы немесе ауыл әкімдерінің анықтамасы, Байқоңыр қаласының тұрғындары үшін Ресей Федерациясы Байқоңыр қаласы тұрғын үй шаруашылығының азаматтарды есепке алу және тіркеу жөніндегі бөлімнің анықтамасы);

3) екінші деңгейдегі банктерде, тиісті банктік операциялардың түрлерін реттеу және қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы бар ұйымдарда, «Қазпошта» акционерлік қоғамының аумақтық бөлімшелерінде банктік шоттың нөмірі туралы немесе түзеу мекемесінің қолма-қол ақшаны бақылау шоты туралы шоттың болуы туралы құжат; 

қорғаншылық (қамқоршылық) белгіленген жағдайда қорғаншылық (қамқоршылық) белгіленгенін растайтын құжат ұсынылады; 

Көрсетілген құжаттарда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелер растаған жағдайда, көрсетілетін қызмет алушының жеке басын куәландыратын құжатты, тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты, қамқоршылық (қорғаншылық) белгілеу туралы құжатты ұсыну талап етілмейді.

Порталға:

мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау үшін – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш;

мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін тағайындау туралы ақпарат алу үшін – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу.

Электрондық өтініште көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттың, тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттың, қамқоршылық (қорғаншылық) белгілеу туралы құжаттың, банктік шот нөмірінің мәліметтерін көрсетілетін қызметті алушы «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

         ЗТМО, ХҚО қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

         Көрсетілетін қызметті алушы осы тармақта көрсетілген құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға:

ЗТМО-да – тіркелген күні мен мемлекеттік қызметті алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген өтініштің үзбелі талоны беріледі;

         ХҚО-да:
         1) өтініштің нөмірі мен қабылданған күні:

         2) сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;

         3) қоса беріліп отырған құжаттардың саны мен атауы;

         4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) және орны;

         5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде);

         6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және олардың байланыс телефондары көрсетіле отырып, тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі;

портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы статус көрінеді.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі  көрсетілетін қызметті алушы жеке өзі (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) келгенде жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде:

ЗТМО-да – өтініштің үзбелі талонының негізінде;

         ХҚО-да – тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде беріледі.

ЗТМО көрсетілетін қызметті алушының ұялы телефонына sms-хабар жіберу арқылы көрсетілетін қызметті алушыны қабылданған шешім туралы хабардар етеді.

10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат немесе ЗТМО қызметкері 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша зейнетақы және жәрдемақыларды тағайындауға өтініш қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, ЗТМО, ХҚО және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдануда шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағындакөрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші, ЗТМО басшысының атына не Министрлік басшысының атына беріледі.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

ХҚО қызметкері дөрекі қызмет көрсеткен жағдайда, шағым ХҚО басшысының атына беріледі. ХҚО кеңсесіне қолма-қол да, почта арқылы да келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға «жеке кабинетінен» көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартып отыратын (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жүгіну туралы ақпарат қолжетімді болады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО, Министрліктің немесе ХҚО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымды қарау нәтижесі туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның кеңсесінде қолма-қол беріледі. 

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелері мен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге де талаптар

 

13. Өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүріп-тұруды, бағдарлауды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін заңнамада белгіленген тәртіппен толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушылар                  «1414» Бірыңғай байланыс орталығы  арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды ХҚО қызметкері  тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

1) Министрліктің – www.enbek.gov.kz, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде;

2) ХҚО-ның – www.con.gov.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.

15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету статусы туралы ақпаратты порталдың «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

17. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мемлекеттік базалық

зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

1-қосымша

 

Нысан

 

 

Ауданның коды _______________________

Қазақстан Республикасы

Еңбек, әлеуметтiк қорғау және көші-қон комитетінің  _________________________ облысы (қаласы) бойынша

департаменті

 

Өтiнiш

 

Азамат ___________________________________________________________

(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

Туған күнi: ______ жылғы «___» ___________

Жеке сәйкестендіру нөмірі__________________________________________

Жеке басын куәландыратын құжаттың түрі: ____________________________

Құжаттың сериясы: ________ құжаттың нөмірі: ________ кім берген: _______

Берілген күні _______ жылғы «___» __________________

Тұрғылықты тұратын жерінің мекенжайы ______________________________

Облыс ____________________________________________________________

қала (аудан) ________________________________ауыл___________________

көше (шағын аудан) ______________________ үй ________________ пәтер

Банк деректемелері:

Банктің атауы ______________________________________________________

Банк шотының №

Шот түрі: ағымдағы _____________ карта шоты _________________________

                                        (қажетінің асты сызылсын)

Маған ____________________________________________________________

(зейнетақы төлемін, базалық зейнетақы; мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша, жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы, № 1, № 2 тізім бойынша мемлекеттік арнайы жәрдемақы) тағайындауды (қалпына келтіруді) сұраймын.

Міндетті әлеуметтік сақтандырудың қатысушысы болдым/болған жоқпын

қайтыс болған асыраушы міндетті әлеуметтік сақтандырудың қатысушысы болды/болған жоқ ______________________________________________

(қажетінің асты сызылсын)

Ескертпе:

Мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыға өтініш беру кезінде мүгедектік тобы немесе асырауындағы адамдардың саны көрсетілсін.

Бұрын зейнетақы немесе жәрдемақы басқа негіздер бойынша немесе басқа ведомстводан тағайындалды/тағайындалған жоқ (қажет емесі сызылып тасталсын).

Басқа отбасында (қайтыс болған адамның) балалары: бар/жоқ (қажет емесі сызылып тасталсын).

Бір уақытта әртүрлі мемлекеттік жәрдемақылар алуға құқығым болған жағдайда қолданыстағы заңнамаға сәйкес өз қалауым бойынша олардың біреуін ғана алуға құқығым бар екені хабарланды.

Табыс туралы анықтамада көрсетілген аударылған міндетті зейнетақы жарналарының сомасы транзиттік шот айналымдарындағы электрондық үзінді көшірмеге сәйкес келмейтіні немесе толық сәйкес келмейтіні туралы хабарланды (ондай жағдай болса асты сызылсын).

Төленетін зейнетақы немесе жәрдемақы мөлшерінің өзгеруіне әкеп соғуы мүмкін барлық өзгерістер, сондай-ақ тұрғылықты жерімнің (оның ішінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлерге кету), сауалнама деректерінің, банк деректемелерінің өзгеруі туралы Орталық бөлімшесіне                10 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.

Орталық бөлімшесіне ұсынылған құжаттардың түпнұсқалылығы үшін құқықтық жауапкершілікті көтеремін.

Өтінішке қоса берілген құжаттардың тізбесі:

 

Р/с№

Құжаттың атауы

Құжаттағы парақтардың саны

Ескертпе

1

 

 

 

2

 

 

 

 

Төлемді тағайындауға қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

Зейнетақы төлемін, базалық зейнетақы; мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша, жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы, № 1, № 2 тізім бойынша мемлекеттік арнайы жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдау жөнінде ұялы телефонға sms-хабар жіберу арқылы хабардар етуге келісім беремін.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ХҚО арқылы алған жағдайда, ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәлiметтердi пайдалануға келісім беремін.

Өтініш берушінің байланыс деректері:

үй телефоны __________ ұялы телефон ___________ Е-mail _____________

өтініш берген күні: 20__ жылғы «___» __________

өтініш берушінің қолы _______________________

Азамат ___________________________

өтініші № _____________  болып тіркелді.

құжаттар қабылданған күн 20__ жылғы «___» __________

__________________________________________________________________

Құжаттарды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) және қолы

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ 

(қию сызығы)

_______ өтініші қоса берілген құжаттармен №___________ болып тіркелді, өтінішті тіркеген күн: 20__ жылғы «___» _______________

(көрсетілетін қызметті алу күні өтінішті Орталық бөлімшесінде тіркеген күннен бастап): 20__ жылғы «___» _____________

         Зейнетақы немесе жәрдемақы тағайындау үшін қажетті құжаттың (құжаттардың) жоқ екені анықталған жағдайларда, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қолданыстағы заңнамаға сәйкес ұзартылады.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

құжаттарды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) және қолы

Төленетін зейнетақы немесе жәрдемақы мөлшерінің өзгеруіне әкеп соғуы мүмкін барлық өзгерістер, сондай-ақ тұрғылықты жерімнің (оның ішінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлерге кету), сауалнама деректерінің, банк деректемелерінің өзгеруі туралы Орталық бөлімшесіне               10 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.

Дәйексіз мәліметтер мен жасанды құжаттарды ұсынғаны үшін жауапкершілік туралы ескертілдім ____________________________________

__________________________________________________________________

өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) және қолы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мемлекеттік базалық

зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

2-қосымша

 

Нысан

 

Қазақстан Республикасы

Еңбек, әлеуметтiк қорғау және көші-қон комитетінің

_________________________ облысы (қаласы) бойынша

департаменті

Бөлімшенің коды ________________

 

Портал арқылы тағайындауға өтiнiш

 

Өтініш иесі туралы мәліметтер:

Жеке сәйкестендіру нөмірі__________________________________________

Азамат (ша) ______________________________________________________

                   (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

Туған күнi: ______ жылғы «___» ___________

 

Маған _____________________________________________________

(жасына байланысты мемлекеттік базалық әлеуметтік жәрдемақы, мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін) тағайындауды сұраймын

 

Мемлекеттік органдардың растауы:

Өтініш берушінің дерктері:

Жеке басын куәландыратын құжаттың түрі: ____________________________

Құжаттың сериясы: ________ құжаттың нөмірі: ________ кім берген: _______

Берілген күні _______ жылғы «___» ___________________

Тұрғылықты тұратын жерінің мекенжайы ______________________________

Облыс ____________________________________________________________

қала (аудан) ________________________________ауыл___________________

көше (шағын аудан) ______________________ үй ________________ пәтер

Банк деректемелері:

Банктің атауы ______________________________________________________

Банк шотының № ___________________________________________________

Шот түрі: ағымдағы _____________ карта шоты _________________________

                                        (қажетінің асты сызылсын)

Екінші деңгейдегі банткің деректемелері:

БЖК ____________________________________________________________

ЖСК ____________________________________________________________

ЖСН ____________________________________________________________

 

Өтініш берушінің байланыс деректері:

Үй телефоны __________ ұялы телефон ___________ Е-mail ______________

 

Өтініш беруші туралы мәліметтерді ҚР Әділетмині растайды ___________ (ҚР Әділетмині ЭЦҚ-сы)

Өтініш берушінің банк деректемелерін ЕДБ растайды___________(ЕДБ ЭЦҚ-сы)

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

________________________________________________________________

«Ұсынылған деректердің дәйектілігіне құқықтық жауапкершілікті көтеремін»

ЭЦҚ _________________________

Төленетін төлем мөлшерінің өзгеруіне/тоқтатуға әкеп соғуы мүмкін барлық өзгерістер, сондай-ақ тұрғылықты жерімнің (оның ішінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерлерге кету), сауалнама деректерінің, банк деректемелерінің өзгеруі туралы Орталық бөлімшесіне он күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ХҚО арқылы алған жағдайда, ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияларды құрайтын мәлiметтердi пайдалануға келісім беремін.

ЭЦҚ ______________________________________________________

Өтінішке қол қойылған күні және уақыты ____жылғы ____ ______ __________сағат ________минут________________секунд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мемлекеттік базалық

зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

3-қосымша

 

Нысан

 

(Тегі, аты,әкесінің аты (ол болған кезде) не көрсетілетін қызметті алушы ұйымының атауы)

____________________________
               (көрсетілетін қызметті алушының  

 мекенжайы)

 

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

 

 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы                      15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып,  «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК филиалының № ______ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес Сіз құжаттардың толық топтамасын, атап айтқанда:

жоқ құжаттардың атауы:  

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________

ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) құжаттар қабылдаудан бас тартады.

Осы қолхат әрбір тарап үшін бір-бірден 2 данада жасалды.

 

Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

(ХҚО қызметкерінің)                                                           (қолы)

 

Орындаушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) _________________

Телефоны __________

Алдым:көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)/қолы/

 20 ____  жылғы «___» ______________

 

 

«Мемлекеттік базалық

зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

4-қосымша

 

Нысан

 

Зейнетақы және жәрдемақыларды тағайындауға өтініш

қабылдаудан бас тарту туралы

№ ______ хабарлама

 

________________________________________________________________

(түрі көрсетілсін)

 

 

20__ жылғы «___» _______________

 

Азамат (ша)________________________________________________________

(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Туған күні: _____жылғы «___» ____________  

Қамқоршы ________________________________________________________

                   тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Өтініш берген күні 20__ жылғы «___» ____________

__________________________________________________________________

 

Себебі бойынша тағайындауға өтініш қабылдаудан бас тартылды.

 

__________________________________________________________________

       (жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және лауазымы)

 

Приложение 5

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                      № 279

 

 

Стандарт государственной услуги
«Назначение государственной базовой пенсионной выплаты»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Назначение государственной базовой пенсионной выплаты» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3.      Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);

2) Республиканское государственное казенное предприятие  «Государственный центр по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан» (далее – ГЦВП);

3) веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz                              (далее – портал) при назначении государственной базовой пенсионной выплаты, а также получении информации о назначении государственной базовой пенсионной выплаты.

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) при обращении в ЦОН, на портал, ГЦВП – с момента регистрации пакета документов в ГЦВП – 8 (восемь) рабочих дней;

Срок оказания государственной услуги продлевается в случаях необходимости дооформления материалов дела:

по мере необходимости для проверки достоверности представленного (ых) документа (ов) либо истребования дополнительного (ых) документа (ов) – на срок 30 (тридцать) рабочих дней, при этом, если документы дооформлены, государственная услуга оказывается – 8 (восемь) рабочих дней  со дня предоставления дополнительного (ых) документа (ов) в ГЦВП или ЦОН. ГЦВП или ЦОН уведомляет заявителя о необходимости представления дополнительных документов – 5 (пять) рабочих дней;

на портале для получения информации о назначении государственной базовой пенсионной выплаты  – 30 минут с момента поступления электронного запроса в информационную систему ГЦВП;

при обращении в ЦОН день приема не входит в срок оказания государственной услуги;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в ГЦВП – 30 минут, в ЦОН – 15 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в ГЦВП – 30 минут, в ЦОН – 20 минут.

5. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная, частично автоматизированная) и (или) бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление о назначении государственной базовой пенсионной выплатыпо форме, утвержденной приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 223 «Об утверждении Правил предоставления государственной базовой пенсионной выплаты за счет бюджетных средств, а также назначенияи осуществления пенсионных выплат, государственных базовыхсоциальныхпособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту, государственных специальных пособий из уполномоченной организации» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных актов № 11110).

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

На портале уведомление о назначении государственной базовой пенсионной выплаты, а также информация о назначении государственной базовой пенсионной выплаты направляется в «личный кабинет» услугополучателя в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

В случае обращения за получением услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, удостоверенный ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы:

1) ГЦВП – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется: с понедельника по субботу включительно с 9.00 до 14.00 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

2) ЦОНа – с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Государственная услуга оказывается по месту регистрации услугополучателя в порядке «электронной очереди», без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала;

3) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

9.Услугополучатель (или его представитель по нотариально заверенной доверенности) при обращении для оказания государственной услуги предоставляет заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

в ГЦВП либо в ЦОН:

1) документ, удостоверяющий личность (паспорт гражданина Республики Казахстан, удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, удостоверение лица без гражданства, вид на жительство иностранца, удостоверение оралмана до получения гражданства Республики Казахстан) (требуется для идентификации личности);

2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства (адресная справка или справка сельских акимов, для жителей                  города Байконур - справка отдела по учету и регистрации граждан жилищного хозяйства города Байконур Российской Федерации);

3) документ о номере банковского счета в банках второго уровня, организации, имеющие лицензии уполномоченного органа по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций на соответствующие виды банковских операций, территориальные подразделения акционерного общества «Казпочта» или о контрольном счете наличности исправительного учреждения;

в случае установления опеки (попечительства), представляется документ, подтверждающий установление опеки (попечительства).

Представление документа, удостоверяющего личность услугополучателя, документа, подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства, документа об установлении опеки (попечительства) не требуется при подтверждении информации, содержащейся в указанных документах, государственными информационными системами.

На портал:

для назначения государственной базовой пенсионной выплаты – заявление на назначение государственной базовой пенсионной выплаты через портал в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

для получения информации о назначении государственной базовой пенсионной выплаты – запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.

Сведения документа, удостоверяющего личность, документа, подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства,  документа об установлении опеки (попечительства), сведения о номере банковского счета, указанных в электронном заявленииуслугополучатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз «электронного правительства».

Работник ГЦВП, ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

При подаче услугополучателем документов, указанных в настоящем пункте услугополучателю выдается:

в ГЦВП – отрывной талон заявления с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;

в ЦОНе – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

1) заявления с указанием номера и даты приема заявления;

2) вид запрашиваемой государственной услуги;

3) количество и название приложенных документов;

4) даты (времени) и места выдачи документов;

5) фамилии, имени, отчества  (при его наличии) работника центра принявшего заявление на оформление документов;

6) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя, фамилии, имени, отчества (при его наличии) представителя услугополучателя и их контактные телефоны;

через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги.

Результата оказания государственной услуги выдается при предъявлении документа, удостоверяющего личность при личном посещении услугополучателя (или его представителя по нотариально заверенной доверенности):

в ГЦВП – на основании отрывного талона заявления;

в ЦОНе – на основании распискио приеме соответствующих документов.

ГЦВП информирует услугополучателя о принятом решении посредством передачи sms-оповещения на мобильный телефон услугополучателя.

10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работником ЦОН выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 или работником ГЦВП выдается уведомление об отказе в приеме заявления на назначение пенсии и пособий по форме согласно приложению 4 к настоящему стандарту государственной услуги.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) его должностных лиц, центров обслуживания населения и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

 

11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц,ГЦВП, ЦОН и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя, ГЦВП или на имя руководителя Министерства, ЦОН по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, ГЦВП или Министерства.

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, ГЦВП или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

В случае некорректного обслуживания работником ЦОНа, жалоба подается на имя руководителя ЦОНа. Подтверждением принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

При отправке жалобы через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, ГЦВП, Министерства или ЦОНа, подлежит рассмотрению в течении 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, ГЦВП, Министерства или ЦОНа.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течении 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.   

 

 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через центры обслуживания населения

 

13. Услугополучателям имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг «1414».

14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

1) Министерства –www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

2) ЦОНа– www.con.gov.kz.

15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о назначении государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

Приложение 1

к стандарту государственной услуги «Назначение государственной

базовой пенсионной выплаты»

 

Форма

 

Код района ________________________

Республика Казахстан

Департамент Комитета труда, социальной защиты и миграции

по _____________________ области (городу)

 

Заявление

 

От гражданина (ки) ___________________________________________________

                                    (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)

Дата рождения: «____» ________ года

Индивидуальный идентификационный номер: ________________________

Вид документа, удостоверяющего личность: ______________________________

Серия документа: ____ номер документа: ____ кем выдан:__________________

Дата выдачи: «____» _____________ ______ года

Адрес постоянного местожительства: ____________________________________

Аймақ _____________________________________________________________

город (район) _________________ село: __________________________________

улица (микрорайон)____________________ дом ______ квартира ____________

Банковские реквизиты:

Наименование банка __________________________________________________

Банковский счет № ___________________________________________________

Тип счета: текущий _____________ карточный счет _______________________

                  (нужное подчеркнуть)

 

Прошу назначить (возобновить) мне

____________________________________________________________________

(пенсионную выплату, базовую пенсию; государственное социальное пособие: по инвалидности, по случаю потери кормильца, по возрасту, государственное специальное пособие по Списку № 1, № 2.) Участником социального обязательного страхования являлся/не являлся умерший кормилец участником социального обязательного страхования: являлся /не являлся _______________________________________________

                                                (нужное подчеркнуть)

Примечание:

При заявлении на государственное социальное пособие указать группу инвалидности или количество иждивенцев.

Сообщаю, что пенсии или пособие ранее по другим основаниям или от другого ведомства назначалась/не назначалась (ненужное вычеркнуть).

Имеются дети (умершего) в другой семье: да/нет (ненужное вычеркнуть).

Поставлен(а) в известность, что при наличии одновременно права на различные государственные пособия имею право получать одно из них по своему выбору в соответствии с действующим законодательством.

Поставлен(а) в известность, о несоответствии или неполного соответствия сумм перечисленных обязательных пенсионных взносов, указанных в справке о доходе электронной выписке оборотов с транзитного счета (подчеркнуть если такое имеется).

Обо всех изменениях, влекущих изменения размера выплачиваемой пенсии или пособия, а также изменении местожительства (в том числе.выезд за пределы Республики Казахстан) анкетных данных, банковских реквизитов обязуюсь сообщать в отделение Центра в течение 10 дней.

Несу правовую ответственность за подлинность представленных в отделение Центра, или ЦОН документов.

Перечень документов, приложенных к заявлению:

 

№ п/п

Наименованиедокумента

Количестволистов в

документе

Примечание

1

 

 

 

2

 

 

 

 

Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для назначения выплаты.

Даю согласие на уведомление о принятии решения о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты, базовой пенсии; государственного социального пособия: по инвалидности, по случаю потери кормильца, по возрасту, государственного специального пособия по Списку № 1, № 2 путем отправления на мобильный телефон sms-оповещения.

В случае получения государственной услуги через ЦОН даю согласие на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.

Байланыс деректер заявителя:

телефон домашний_________ мобильный _____________ Е-маil _____________

дата подачи заявления: «__________» _______________________ 20 _____ года

Подпись заявителя ____________________________________________________

 

Заявление гражданина________________________________________________

зарегистрировано за № ___ Дата принятия документов «___» ______ 20 __ года

____________________________________________________________________

фамилия, имя, отчество (при его наличии) и роспись принявшего документы

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                         (линия отреза)

Заявление от _________________ с прилагаемыми документами зарегистрировано за № ___, дата регистрации заявления « __ » _____ 20 __ года

(дата получения услуги со дня регистрации заявления в отделении Центра)

«________» _________ 20 ___ года.

В случаях выявления отсутствия документа (документов), необходимого для назначения пенсии или пособия, срок оказания государственной услуги продлевается в соответствии с действующим законодательством

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

фамилия, имя, отчество (при его наличии) и  роспись принявшего документы.

Обо всех изменениях, влекущих изменение размера выплачиваемых пенсии или пособия, а также изменении местожительства (в том числе выезд за пределы Республики Казахстан), анкетных данных, банковских реквизитов обязуюсь сообщить в отделение Центра в течение 10 дней.

Предупрежден(а) об ответственности за представление недостоверных сведений и поддельных документов

__________________________________________________________________

        фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя и подпись

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2

к стандарту государственной услуги

«Назначение государственной

базовой пенсионной выплаты»

 

Форма

 

Республика Казахстан

Департамент Комитета труда, социальной защиты и миграции

по ______________ области

Код отделения_____

 

Заявление

на назначение государственной

базовой пенсионной выплаты через портал

 

 

Cведения о заявителе:

Индивидуальный идентификационный номер: ____________________________

От гражданина (ки)____________________________________________________

                                      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя

 

Дата рождения: «_____» ____________ ______года

 

Прошу назначить мне государственную базовую пенсионную выплату

 

Подтверждение государственных органов:

Данные заявителя:

Вид документа, удостоверяющего личность: ______________________________

Серия документа: ________номер документа: __________кем выдан:_________

Дата выдачи «_____» ____________ ______года

Адрес постоянного места жительства: 

Аймақ_____________________________________________________________

город (район) ________________________село:____________________________

улица (микрорайон) _______________ дом ___________ квартира  ___________

Банковские реквизиты:

Наименование банка __________________________________________________

Банковский счет № ___________________________________________________

Тип счета: лицевой ___________ карточный счет__________________________

Реквизиты БВУ:

БИК _______________________________________________________________

ИИК _______________________________________________________________

БИН________________________________________________________________

 

Байланыс деректер заявителя:

Телефон домашний____________мобильный_____________E-mail___________

 

Сведения о заявителе подтверждаются МЮ РК _____________ (ЭЦП МЮ РК)

Банковские реквизиты заявителя подтверждаются БВУ _________ (ЭЦП БВУ)

Фамилия, имя, отчество(при его наличии) заявителя ______________________________________                                  

 «Несу правовую ответственность за достоверность предоставленных данных»   ЭЦП _______

Обо всех изменениях, влекущих изменение/прекращение размера выплачиваемой выплаты, а также об изменении местожительства (в том числе выезд за пределы РК), анкетных данных, банковских реквизитов, обязуюсь сообщить в отделение Центра в течение десяти рабочих дней. 

ЭЦП ___________________________________________________________

Дата и время подписания заявления: ____._____________.________ года

____часов ____минут____секунд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 3

к стандарту государственной услуги «Назначение государственной

базовой пенсионной выплаты»

 

                                                                                                              Форма

(Фамилия, имя, отчество (при его наличии), либо наименование организации услугополучателя) ____________________________
 (адрес услугополучателя)

 

 

Расписка
об отказе в приеме документов

 

Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», отдел № __ филиала РГП «Центр обслуживания населения» (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

Наименование отсутствующих документов:

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________.

Настоящая расписка составлена в 2 экз., по одному для каждой стороны.

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

(работника ЦОН)                                                            (подпись)

 

Исп. Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

_____________

Телефон__________

Получил: фамилия, имя, отчество (при его наличии)/подпись услугополучателя

 

«___» _________ 20 ____ года

Приложение 4

к стандарту государственной услуги «Назначение государственной

базовой пенсионной выплаты»

 

                                                                                     Форма

 

Уведомление № ______

об отказе в приеме заявления на назначение пенсии и пособий

______________________________________________

(указать вид )

 

от « ___ » _________ 20 ____ года

 

Гражданин (ка) ______________________________________________________

                             (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)

 

 Дата рождения «____» ________________ ____ года

 

Опекун ____________________________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии)

 

Дата обращения «__________» ______________________________ 20 ____ года ____________________________________________________________________

Отказано в приеме заявления на назначение по причине

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность ответственного лица)

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 5.doc90.5 KB
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
Көп балалы отбасыларға жәрдемақы тағайындау туралы ақпаратты тексеру
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші