You are here

«Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы

Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

   2015 жылғы 28 сәуірдегі

№ 279 бұйрығына

                                                                                              4-қосымша

 

 

«Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

  1. Жалпы ережелер

 

1. «Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорнының құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

         Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);

         2) www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

        

 

  1. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

         4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

         1) ХҚО-ға құжаттардың топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 10 минут;

         2)көрсетілетін қызметті алушы жүгінген күні сол жерде құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут.

         3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минут.

         5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

         6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: нақты аударылған міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомалары, уақтылы аударылмаған өсімпұлдар, сондай-ақ, қате аударылған сомаларын (инвестициялық табысты қоспағанда) қайтару туралы ақпарат.

         Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

          1) ХҚО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

          Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша, жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібінде көрсетіледі, электрондық кезекті портал арқылы «броньдауға» болады.

          3) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушы осы меммлекеттік қызмет көрсету стандартының 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш және келесі құжаттарды ұсынуы қажет:

қызметті алушы өзі жүгінген кезде:

1) қызмет алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);

         сенім білдірілген тұлғалардың жүгінгені кезде:

1) қызмет алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет);

2) нотариатпен куәландырылған сенімхат – мемлекеттік қызметті алушының мүддесін үшінші тұлға білдірген кезде;

3) өсиет – өсиетте көрсетілген адамдар үшін;

4) мұрагерлік іс, қайтыс болғаны туралы куәліктің көшірмесі – нотариустар мен шетелдік консулдық мекемелер үшін.

ХҚО-ы электрондық өтініште көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттың мәліметтерін көрсетілетін қызметті алушы «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

Порталда:

көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ)куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салу.

10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда ХҚО қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

 

 

  1. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе) оның қызметкерлерінің  шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, ХҚО және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдануда осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағындакөрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не Министрлік басшысының атына шағым беріледі.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

ХҚО қызметкері дөрекі қызмет көрсеткен жағдайда, шағым ХҚО басшысының атына беріледі. ХҚО кеңсесіне қолма-қол да, почта арқылы да келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға «жеке кабинетінен» көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартып отыратын (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жүгіну туралы ақпарат қолжетімді болады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымды қарау нәтижесі туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның кеңсесінде қолма-қол беріледі. 

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелері мен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктерін ескерео тырып, қойылатын өзге де талаптар

 

13. Өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүріп-тұруды, бағдарлауды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін заңнамада белгіленген тәртіппен толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушылар                  «1414» Бірыңғай байланыс орталығы  арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды ХҚО қызметкері  тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

1) Министрліктің – www.enbek.gov.kz, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде;

2) ХҚО-ның – www.con.gov.kz интернет-ресурстарындаорналастырылған.

15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету статусы туралы ақпаратты порталдың «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі «1414» Бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

17. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

1-қосымша

 

                                                                                      Нысан

 

Өтініш

 

Азаматынан (азаматшасынан) __________________________________________

                                 (өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))

 

Туған жылы «__» ________ 19___ж., мекенжай бойынша тұратын:

__________________________________________________________________

 

БЖН _____________________________________________________________

Жеке куәліктің (паспорттың) деректері:

№________________________________________________________________

кім берді_________________________________________________________

берілген күні _______________________________________________________

Нақты аударылған міндетті зейнетақы жарналарының, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарының сомалары, уақтылы аударылмаған өсімпұлдар, сондай-ақ, қате аударылған сомаларын (инвестициялық табысты қоспағанда) қайтару туралы ақпаратты ұсынуыңызды сұраймын.

«Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін қажетті менің дербес деректерін жинауға және өңдеуге келсімімді беремін.

                                                              

Қолы ___________
 Толтырылған күні  ­_______ жылғы «___» _______

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры салымшысы қаражатының түсуі және қозғалысы туралы ақпарат беру»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

2-қосымша

Нысан

 

(Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), не қызметті алушы ұйымының атауы) ____________________________
 (қызметті алушының мекенжайы)

 

Құжаттарды қабылдаудан

бас тарту туралы

қолхат

 

Қазақстан Республикасы 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы» Заңның 20-бабы 2 тармағына сәйкес, «Халыққа қызмет көрсету» РМК филиалының № __ бөлімшесі (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында қарастырылған тізбеге сәйкес құжаттардың пакеті толық емес ұсынуыңызға байланысты, атап айтқанда:

Жоқ құжаттардың атауы:

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________.

мемлекеттік қызмет көрсетудің (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауын көрсету) құжаттарын қабылдаудан бас тартады.

Осы қолхат 2 экз. Құрастырылған, әрбір жаққа бір-бірден.

 

тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

(ХҚО қызметкердің)                                                     (қолы)

 

Орын. тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) _____________

Тел.__________

Алды: тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)/ қызметті алушының қолы/

 

«___» _________ 20 ____ жылы

Приложение 4

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                         № 279

 

 

Стандарт государственной услуги
«Выдача информации о поступлении и движении средств

вкладчика единого накопительного пенсионного фонда»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Выдача информации о поступлении и движении средств вкладчика единого накопительного пенсионного фонда» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3. Государственная услуга оказывается Республиканским государственным казенным предприятием «Государственный центр по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан» (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);

2) веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz                                (далее – портал).

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) с момента сдачи пакета документов в ЦОН, а также при обращении на портал – 10 минут;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем на месте в день обращения – 15 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания                               услугополучателя – 10 минут.

5. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная).

6. Результат оказания государственной услуги: выдача информации о поступлении и движении средств вкладчика единого накопительного пенсионного фонда.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы:

1) ЦОНа – с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Прием осуществляется в порядке «электронной очереди», по выбору услугополучателя, без ускоренного обслуживания, возможно «бронирование» электронной очереди посредством портала;

2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ.

9. Услугополучатель для оказания государственной услуги предоставляет заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

при личном обращении:

1) документ, удостоверяющий личность услугополучателя                                 (требуется для идентификации личности);

при обращении поверенного лица:

1) документ, удостоверяющий личность услугополучателя                                 (требуется для идентификации личности);

2) доверенность, удостоверенная нотариально – при представлении интересов получателя государственной услуги третьим лицом;

3) завещание – для лиц, указанных в завещании;

4) наследственное дело, копии свидетельства о смерти – для нотариусов и иностранных консульских учреждений.

Сведения документа, удостоверяющего личность услугополучателяуказанного в электронном заявлении ЦОН, получает из соответствующей государственной информационной системы через шлюз «электронного правительства».

На портал:

запрос в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя.

10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному в пункте 9 настоящего стандарта, работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документовпо форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) центров обслуживания населения и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

 

11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц,ЦОН и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя или на имя руководителя Министерства, ЦОН по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или Министерства.

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

В случае некорректного обслуживания работником ЦОНа, жалоба подается на имя руководителя ЦОНа. Подтверждением принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

При отправке жалобы через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, Министерства или ЦОНа, подлежит рассмотрению в течении 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, Министерства или ЦОНа.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течении 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.   

 

  1. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через центры обслуживания населения

 

13. Услугополучателям имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг «1414».

14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

1) Министерства – www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

2) ЦОНа – www.con.gov.kz.

15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством «личного кабинета» портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Приложение 1

к стандарту государственной услуги

«Выдача информации о поступлении

 и движении средств вкладчика   
единого накопительного пенсионного фонда»  

 

                                                                                      Форма

 

Заявление

 

От гражданина (ки)________________________________________________

          (фамилия, имя, отчество (при его наличии)  заявителя)

 

Дата рождения «__» ________ ___года, проживающего по адресу:

__________________________________________________________________

 

индивидуальный идентификационный номер _________________________

Данные удостоверения личности (паспорта):

№________________________________________________________________

кем выдан_________________________________________________________

дата выдачи _______________________________________________________

Прошу предоставить информацию о поступлении и движении средств вкладчика единого накопительного пенсионного фонда.

Даю согласие на сбор и обработку моих  персональных данных, необходимых для оказания государственной услуги  «Выдача информации  поступлении и движении средств вкладчика единого накопительного пенсионного фонда»

                                                              

Подпись ___________
 Дата заполнения «___» _______ года

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2          
 к стандарту государственной услуги 
 «Выдача информации о поступлении  
 и движении средств вкладчика   
единого накопительного пенсионного фонда»  

 

                                                                                          Форма

 

(фамилия, имя, отчество (при его наличии), либо наименование организации услугополучателя) ____________________________
 (адрес услугополучателя)

 

 

Расписка
об отказе в приеме документов

 

Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», отдел № __ филиала РГП «Центр обслуживания населения» (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

Наименование отсутствующих документов:

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________.

Настоящая расписка составлена в 2 экз., по одному для каждой стороны.

 

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

(работника ЦОН)                                                            (подпись)

 

Исп. фамилия, имя, отчество (при его наличии)

_____________

Телефон__________

Получил: фамилия, имя, отчество (при его наличии)/подпись услугополучателя

 

«___» _________ 20 ____ года

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 4.doc48.5 KB
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Көп балалы отбасыларға жәрдемақы тағайындау туралы ақпаратты тексеру
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші