You are here

«Жерлеуге арналған біржолғы төлем тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 сәуірдегі
         № 279 бұйрығына

             2-қосымша

 

 

«Жерлеуге арналған біржолғы төлем тағайындау»

 мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

1. Жалпы ережелер

 

                1. «Жерлеуге арналған біржолғы төлем тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

         2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

         3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қонкомитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

         Өтінішті қабылдауды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беруді «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік  даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – ЗТМО) жүзеге асырады.

        

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

  1.  құжаттардың топтамасын ЗТМО-да тіркеген сәттен бастап – 3 (үш) жұмыс күні;

2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут.

5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: жерлеуге арналған біржолғы төлемді тағайындау туралы хабарлама.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. ЗТМО-ның жұмыс кестесі – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру: дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден 14.00-ге дейін жүзеге асырылады.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі;

9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

1) жерлеуді жүзеге асырған адамның жеке басын куәландыратын құжат немесе заңды тұлғаның (заңды тұлғалар үшін)  мемлекеттік тіркеу туралы анықтама (куәлігі) немесе дара кәсіпкердің патенті (заңды тұлға құрмастан кәсiпкерлiк қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғалар үшін);

2) алушының қайтыс болғаны туралы куәлік немесе қайтыс болу фактісін растайтын басқа мемлекеттердің уәкілетті органы берген және апостиль қойып куәландырылған құжат;

3) екінші деңгейдегі банктерде, тиісті банктік операциялардың түрлерін реттеу және қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы бар ұйымдарда, «Қазпошта» акционерлік қоғамының аумақтық бөлімшелерінде банктік шотының болуы туралы құжат.

Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға тіркелген күні және мемлекеттік көрсетілетін қызметті алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген өтініштің үзбелі талонын береді.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі  көрсетілетін қызметті алушы жеке өзі (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) келгенде жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде  беріледі.

10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, ЗТМО қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша зейнетақы және жәрдемақыларды тағайындауға өтініш қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, ЗТМО-ның және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдануда осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша Министрлік, көрсетілетін қызметті беруші, ЗТМО басшысының атына шағым беріледі.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады. Көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

 

13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік қызметтер» бөлімінде орналастырылады.

13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі мен статусы туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы алуға мүмкіндігі бар.

14. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

                                                  «Жерлеуге арналған біржолғы

                                                     төлем тағайындау»

                                                       мемлекеттік көрсетілетін қызмет

                                                 стандартына

                                                1-қосымша
 

Нысан

 

Ауданның коды ______________

Қазақстан Республикасы

 

Еңбек, әлеуметтiк қорғау және көші-қон комитетінің

________________________ облысы бойынша

департаментi

 

 

Жеке сәйкестендіру нөмірі ______________________________

 

__________________________________________________________________

(мекенжайы бойынша тұратын, телефоны)

__________________________________________________________________

(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Өтініш

 

________________________________________________________________

(мекенжайы бойынша тұрған)

________________________________________________________________

(қайтыс болған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), туған күні)

жерлеуге біржолғы төлем тағайындауды сұраймын.

Жерлеуге арналған төлемді _____________________ банк филиалының

№ __________, «Қазпошта» АҚ-ның №________ банктік шотына аударуды сұраймын.

Жерлеуге арналған бiржолғы төлемге қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

Өтінішке қоса берілген құжаттардың тізбесі:

Р/с

Құжаттың атауы

Құжаттағы парақтардың саны

Ескертпе

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

Өтініш берушінің байланыс деректері:

үй телефоны _________ ұялы телефон __________ Е-mail ___________

Өтініш берген күні: 20__ жылғы «___» ____________

Өтініш берушінің қолы ____________________

Азамат____________________________________________________өтініші

№_____болып тіркеледі. Құжаттар қабылданған күн 20___жылғы «___»_____

__________________________________________________________________

(құжаттарды қабылданған адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және қолы)

_ _ _ _ _  __ _  _ _ __ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

(қию сызығы)

_____________________________________________өтініші қоса берілген құжаттармен №_____ болып тіркеледі, өтініш тіркелген күн 20__ жылғы «___» ________________________

(көрсетілетін қызметті алу күні өтінішті Орталық бөлімшесінде тіркеген күннен) 20___ жылғы «___» _________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жерлеуге арналған біржолғы

төлем тағайындау»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет

стандартына

2-қосымша
 

Нысан

 

Зейнетақы және жәрдемақыларды тағайындауға өтініш

қабылдаудан бас тарту туралы

№ ______ хабарлама

 

________________________________________________________________

(түрі көрсетілсін)

 

 

20__ жылғы «___» _______________

 

Азамат (ша)________________________________________________________

(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Туған күні: _____жылғы «___» ____________  

Қамқоршы ________________________________________________________

                   тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Жүгінген күні 20__ жылғы «___» ____________

__________________________________________________________________

 

себебі бойынша тағайындауға өтініш қабылдаудан бас тартылды.

 

__________________________________________________________________

       (жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және лауазымы)

 

Приложение 2

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                              №  279

 

 

Стандарт государственной услуги
«Назначение единовременной выплаты на погребение»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Назначение единовременной выплаты на погребение» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется Республиканским государственным казенным предприятием  «Государственный центр по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан» (далее – ГЦВП).

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) с момента регистрации пакета документов в ГЦВП – 3 (три) рабочих дня;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 30 минут.

5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление о назначении единовременной выплаты на погребение.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы ГЦВП – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с понедельника по субботу включительно с 9.00 до 14.00 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

9.Услугополучатель (или его представитель по нотариально заверенной доверенности) при обращении для оказания государственной услуги предоставляет заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

1) документ, удостоверяющий личность лица, осуществившего погребение, или справка (свидетельство) о государственной регистрации юридического лица (для юридических лиц) или патент индивидуального предпринимателя (для физических лиц, осуществляющих предпринимательскую деятельность без образования юридического лица), осуществившего погребение;

2) свидетельство о смерти или документ, подтверждающий факт смерти, выданный уполномоченным органом других государств и заверенных апостилем;

3) документ о номере банковского счета в банках второго уровня, организации, имеющие лицензии уполномоченного органа по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций на соответствующие виды банковских операций, территориальные подразделения акционерного общества «Казпочта».

При подаче услугополучателем всех требуемых документов услугодатель выдает услугополучателю отрывной талон заявления с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.

Результата оказания государственной услуги выдается при предъявлении документа, удостоверяющего личность, при личном посещении услугополучателя (или его представителя по нотариально заверенной доверенности).   

10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работником ГЦВП выдается уведомление об отказе в приеме заявления на назначение пенсии и пособий по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)

центральных государственных органов, а также услугодателей и (или) их должностных лиц, центров обслуживания населения и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг

 

11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц,ГЦВПи (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя Министерства, услугодателя,  ГЦВП по адресу, указанному в пункте 13 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, ГЦВП или Министерства. Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, ГЦВП или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, ГЦВП, Министерства, подлежит рассмотрению в течение 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

 

 

  1. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги

 

13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги».

14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

15. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

Приложение 1

к стандарту

 государственной услуги

«Назначение единовременной выплаты на погребение»

 

 

Форма

 

Код района ________________________

Республика Казахстан

 

Департамент Комитета труда, социальной защиты и миграции

                                по ________________________ области

 

Индивидуальный идентификационный номер _________________________

____________________________________________________________________

          (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)

____________________________________________________________________

                                               (проживающего по адресу, телефон)

 

Заявление

 

Прошу назначить единовременную выплату на погребение:

____________________________________________________________________

       (фамилия, имя, отчество (при его наличии) дата рождения умершего)

____________________________________________________________________

                       (проживавшего по адресу)

 

Выплату на погребение прошу перечислить на банковский счет

№ ___________  ____________________________ филиала банка,

АО «Казпочты» № _________________________

 

Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для единовременной выплаты на погребение.

Перечень документов, приложенных к заявлению: 

№ п/п

Наименованиедокумента

Количестволистов в документе

Примечание

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

      Контактныеданныезаявителя:

      Телефон домашний ________ мобильный __________ Е-маil ____________

      дата подачи заявления: «___» ____ 20 __ года

      Подпись заявителя ___________________.

 

Заявление гражданина________________________________________________

зарегистрировано за № ___ Дата принятия документов «___» ______ 20 __ года

____________________________________________________________________

фамилия, имя, отчество (при его наличии) и роспись принявшего документы

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                         (линия отреза)

Заявление от _________________ с прилагаемыми документами зарегистрировано за № ___, дата регистрации заявления « __ » _____ 20 __ года

(дата получения услуги со дня регистрации заявления в отделении Центра)

«________» _________ 20 ___ года

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2

к стандарту

государственной услуги

«Назначение пенсионных выплат

из уполномоченной организации»

 

Форма

Уведомление № ______

об отказе в приеме заявления на назначение пенсии и пособий

______________________________________________

(указать вид )

 

от « ___ » _________ 20 ____ года

 

Гражданин (ка) ______________________________________________________

                             (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)

 

 Дата рождения «____» ________________ ____ года

 

Опекун ____________________________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии)

 

Дата обращения «__________» ______________________________ 20 ____ года ____________________________________________________________________

Отказано в приеме заявления на назначение по причине

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность ответственного лица)

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 2.doc53.5 KB
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Көп балалы отбасыларға жәрдемақы тағайындау туралы ақпаратты тексеру
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші