check

You are here

«Мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы

Үкіметінің

             2014 жылғы « 11 » наурыздағы      

№  217 қаулысымен

бекітілген

 

 

«Мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

 

1.    Жалпы ережелер

 

1. «Мүгедектікті және/немесе еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесін белгілеу және/немесе қажетті әлеуметтік қорғау шараларын айқындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2.    Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3.   Мемлекеттік қызметті Министрліктің Бақылау және әлеуметтік қорғау комитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

1) көрсетілетін қызметті беруші;

2) мүгедектікті растау туралы ақпарат алу бөлігінде – www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

       

 

2.    Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

         1) көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге тапсырған сәттен бастап – жүгінген күні;

         диагнозды және организм функцияларының бұзылу дәрежесін қосымша тексеру және емдеу арқылы нақтылау қажеттілігі туындаған жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі өтінішті тіркеген күннен бастап 10 (он) жұмыс күніне дейінгі мерзімді құрайды;

         көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты бір қызметті алушыға қызмет көрсетуге 45 минуттан асырмай есептегенде, кезектегі адамдардың санына байланысты болады;

         көрсетілетін қызметті алушы жүгінген  күні қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 45 минуттан аспайды;

         көрсетілетін қызметті алушыға үйде, мамандандырылған мекемелерде, түзеу мекемелері мен тергеу изоляторында емделіп жатқан жері бойынша қызмет көрсету кезінде күтудің рұқсат берілген ең  ұзақ уақыты көрсетілетін қызметті беруші орналасқан жерден бастап көрсетілетін қызметті алушы орналасқан жерге дейін жол жүру уақытына байланысты 1 сағаттан 4 сағатқа дейін;

         2) порталда – Министрліктің ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – ақпараттық жүйе) сұрау салу келіп түскен сәттен бастап 30 минуттан аспайды.

         5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде және (немесе) электрондық (ішінара автоматтандырылған).

         6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

         1) көрсетілетін қызметті берушіде:

         көрсетілетін қызметті алушыға мүгедектік белгіленген жағдайда – мүгедектігі туралы анықтама;

         көрсетілетін қызметті алушыға оңалтудың жеке бағдарламасы әзірленген жағдайда – мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасының картасынан үзінді;

         көрсетілетін қызметті алушыға жалпы еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесі белгіленген жағдайда – жалпы еңбек ету қабілетінен айрылу дәрежесі туралы анықтама;

         көрсетілетін қызметті алушыға кәсіптік еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесі белгіленген жағдайда – кәсіптік еңбек ету қабілетінен айырылу дәрежесі туралы анықтама;

         зардап шеккен қызметкердің көмектің қосымша түрлері мен көмекке мұқтаждығы айқындалған жағдайда – зардап шеккен қызметкердің көмектің қосымша түрлері мен көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды;

         кезекті қайта куәландыру кезінде мүгедек болып танылмаған көрсетілетін қызметті алушыға – толық оңалу туралы хабарлама;

         2) порталда – ақпараттық жүйенің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында мүгедектікті растау не мүгедектік туралы мәліметтердің болмауы туралы ақпарат.

Портал арқылы жүгінген кезде мүгедектікті растау не мүгедектік туралы мәліметтердің болмауы туралы ақпарат көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетіне жіберіледі.

7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін. Көрсетілетін қызметті алушыларды қабылдау: дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 16.00-ге дейін.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі;

2) портал – тәулік бойы (жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда).

9. Көрсетілетін қызметті алушы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

көрсетілетін қызметті берушіге:

мына құжаттар түпнұсқаларда ұсынылады:

1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) ресімделген күнінен бастап бір айдан кешіктірмей 088/у нысаны (куәландыру (қайта куәландыру кезінде ұсынылады);

3) дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы (үйде, стационарда немесе сырттай консультацияға, куәландыруға, қайта куәландыруға жіберілген, мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасын (бұдан әрі – ОЖБ) қалыптастыруға немесе түзетуге жіберілген жағдайларда);

4) тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат (мекенжай анықтамасы не ауыл әкімінің анықтамасы). Адамның түзеу мекемесінде немесе тергеу изоляторында болу фактісін растайтын анықтама (еркін нысанда);

5) ауру динамикасын талдау үшін амбулаторлық аурудың медициналық картасы;

6) міндетті әлеуметтік сақтандыру жүйесіне қатысу (немесе қатыспау) фактісін растайтын құжат;

7) еңбекке уақытша жарамсыздық парағы (анықтамасы) (жұмыс істейтін адам ұсынады);

мына құжаттар салыстырып тексеру үшін көшірмелерде және  түпнұсқаларда ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады:

1)     жеке басын куәландыратын құжат; 

2)     ауру тарихының және зерттеу нәтижелерінің үзінді көшірмелері;

         3) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) (жеке басын куәландыратын құжатта ЖСН болмаған жағдайларда);

4) еңбек қызметін растайтын құжат (болған кезде, еңбекке қабілетті жастағы адам ұсынады);

5) еңбек жөніндегі уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша жазатайым оқиға туралы акті (еңбек жарақатын алған немесе кәсіптік ауруға шалдыққан адам ұсынады);

6) Еңбек гигиенасы мен кәсіптік аурулар ұлттық орталығының бергеніне екі жыл өтпеген қорытындысы (кәсіптік ауруға шалдыққан адам ұсынады);

7) себептік-салдарлық байланысты белгілеген тиісті қызмет саласындағы уәкілетті орган берген құжат (жараланумен, контузия алумен, жарақаттанумен, мертігумен, аурумен байланысты мүгедектіктің себебін айқындау кезінде ұсынылады);

порталда: электрондық құжат нысанындағы мүгедектікті растау туралы ақпаратқа сұрау салу.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету  мәселелері бойынша орталық мемлекеттік органдардың, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

10. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 13-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына не мына мекенжай бойынша Министрлік басшысының атына  беріледі: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8-үй, 6-кіреберіс, телефон: 8 (7172) 74-37-23, 74-33-65, 74-28-41.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады.

Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртабан, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады. Шағым тіркелгеннен кейін жауапты орындаушыны айқындау және тиісті шаралар қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің басшысына жіберіледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күннен бастап               5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағымдана алады.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілген қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

 

 

3.     Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын  өзге де талаптар

 

12. Мемлекеттік қызмет:

1) көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты (тіркелген) жері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің үй-жайларында;

2) көшпелі отырыстарда:

көрсетілетін қызметті алушының тұрғылықты (тіркелген) жері бойынша емдеу-профилактикалық мекеме базасында;

мамандандырылған мекемелерде емделіп жатқан орны бойынша;

көрсетілетін қызметті алушының барған жері бойынша түзеу мекемелері мен тергеу изоляторында;

үйде, стационарда – егер адам дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысына сәйкес денсаулық жағдайы бойынша медициналық-әлеуметтік сараптамаға келе алмайтын болса;

3) сырттай – куәландырылатын адам тасымалдауға келмейтін және/немесе қызмет көрсетілетін өңірден тыс жерлерде стационарлық емделуде жүрген болса, куәландырылатын адамның немесе заңды өкілінің келісімімен ұсынылған осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында айқындалған құжаттарды ұсыну негізінде көрсетіледі.

13. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер»  бөлімінде орналастырылған.

14. Көрсетілетін қызметті алушының ЖСН-і мен ЭЦҚ-сы болған кезде мүгедектікті растау не мүгедектік туралы мәліметтердің болмауы туралы ақпаратты портал арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

15. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414.

 

____________________________

Бөлімдер:
22 қазан, 2014 - 20:25 өзгертілді
Әлеуметтік қорғау жүйелеріндегі үздік қызметкерге дауыс бер
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
үздік әлеуметтік жобалар дауыс беру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші