You are here

«Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 сәуірдегі
         № 279 бұйрығына

             22-қосымша

 

 

«Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы

әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

1. Жалпы ережелер

 

1. «Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

             3. Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

         Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асырылады.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

 

         4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

1)  құжаттардың топтамасын тіркеген сәттен бастап 17 (он жеті) жұмыс күні;

         2)құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут;

         3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты– 30 минут.

         5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

         6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсету мерзімін көрсете отырып, құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

         Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

         7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі – Министрліктің www.enbek.gov.kzинтернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде орналастырылған.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі.

9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе оның заңды өкілі немесе медициналық ұйым қолдаухат берген кезде) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1 немесе       2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

 көрсетілетін қызметті берушіге:

1) баланың туу туралы куәлігінің немесе жеке куәлігінің көшірмесі;

2) «Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде  № 10589 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген нысан бойынша мүгедектігі туралы анықтаманың көшірмесі (қарттар үшін талап етілмейді);

3) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша медициналық карта;

4) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасынан үзінді көшірмесі (қарттар үшін талап етілмейді);

5) он сегіз жастан асқан адамдар үшін – соттың адамды әрекетке қабілетсіз деп тану туралы шешімінің көшірмесі (болған кезде);

6) зейнеткерлік жастағы адамдар үшін – зейнеткерлік куәлігінің көшірмесі;

7) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектері және оларға теңестірілген адамдар үшін – Ұлы Отан соғысының қатысушысы мен мүгедегі және оларға теңестірілген адам мәртебесін растайтын куәлігінің көшірмелері.

         Салыстырып тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары және көшірмелері ұсынылады, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.

Көрсетілетін қызметті алушы қажетті барлық құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті беруші тіркелген және мемлекеттік қызметті алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон береді.

         10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздеме: ұсынылған мәліметтер мен құжаттардың дәйексіз болуы.

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушініңжәне (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының не Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдерінің (бұдан әрі – әкім) атына беріледі.

Шағымдар жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің  (бұдан әрі – әкімдік) кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

         Көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

         Көрсетілетін қызметті берушінің, әкімнің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

 Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен қызмет алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қарауға жатады.

12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

4. Мемлекеттік қызметтер көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын  өзге де талаптар

 

         13. Арнаулы әлеуметтік қызметтерді алушылар болып табылатын бірінші және екінші топтағы мүгедектерге және егде жасына байланысты өзіне-өзі қызмет көрсетуге қабілетсіз адамдарға медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу көрсетілетін қызметті берушінің әлеуметтік қызметкерінің жәрдемдесуімен жүзеге асырылады.

14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары Министрліктің www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер»  бөлімінде орналастырылған.

15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен статусы туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы алуға мүмкіндігі бар.

16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу»

мемлекеттік көрсетілетін

қызмет стандартына

1-қосымша

 

Нысан

 

      Жергілікті атқарушы органның немесе жергілікті атқарушы орган уәкілеттік берген мемлекеттік ұйымның басшысы

_____________________________________________________________
         (Жергілікті атқарушы орган немесе жергілікті атқарушы орган уәкілеттік берген мемлекеттік ұйым басшысының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))
         Жеке басын куәландыратын құжаттың № ___ _____ ___ жылы берілді
         Тіркелген жері_______________________________________________
         Тұратын жері_________________________________________________
         Туған жері___________________________________________________
         Туған күні «___» _________ ____ жыл
         Жәрдемақының түрі мен мөлшері________________________________
         Мүгедектік санаты____________________________________________
         Туыстары (заңды өкілдері)____________________________________
         _____________________________________________________________
         (туыстық қатынасы, жасы, әлеуметтік мәртебесі, тұратын мекенжайы, байланыс телефоны)

 

ӨТІНІШ

     ______________________________________________________________
           (қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))
         стационарлық жағдайда арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге мұқтаж болғандықтан,______________________________________________
         медициналық-әлеуметтік мекемеге тұрақты/уақытша (керегін сызу) тәулік бойы тұруға қабылдауды сұраймын.
         Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:
         1) _______________________ 2) _______________________
         3) _______________________ 4) _______________________
         5) _______________________ 6) _______________________
         7) _______________________ 8) _______________________
         9) _______________________ 10) ______________________     

Медициналық-әлеуметтік мекемеге қабылдаудың, онда ұстаудың, одан ауыстырудың және шығудың шарттарымен және ішкі тәртіп ережелерімен таныстым.
         20 ___ жылғы «___»_________  _______________________________
                                                (Өтініш иесінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

                                                           кезде) және қолы)

         Құжаттарды қабылдаған_______________________________________
                                                                        (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған

                                                                           кезде), лауазымы, қолы)

         20 __ жылғы «___»_________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу»

мемлекеттік көрсетілетін

қызмет стандартына

2-қосымша

 

Нысан

 

Жергілікті атқарушы органның немесе жергілікті атқарушы орган уәкілеттік берген мемлекеттік ұйымның басшысы

____________________________________________________________________

(Жергілікті атқарушы орган немесе жергілікті атқарушы орган уәкілеттік берген мемлекеттік ұйым басшысының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))

 

ӨТІНІШ

 

_____ жылы «___»__________ туған, _________________________________ мекенжайы бойынша тұратын

____________________________________________________________________

(тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде))

 

жартылай стационарлық жағдайда арнаулы әлеуметтік қызмет көрсетуге мұқтаж болғандықтан _________________________________________________

                                                              (жартылай стационарлық үлгідегі ұйымның атауы)

күндіз болуға қабылдауды сұраймын. 

         Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:

         1) _______________________ 2) _______________________

         3) _______________________ 4) _______________________

         5) _______________________ 6) _______________________

         7) _______________________ 8) _______________________

         9) _______________________ 10) ______________________

 

         Жартылай стационарлық үлгідегі ұйымға қабылдаудың, онда болудың, одан шығарып тастау және шығудың шарттарымен және ішкі тәртіп ережелерімен таныстым.

 

20 ___ жылғы «___»_________     ______________________________________

                                                                        (Өтініш иесінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

                                                                                                    және қолы)

 

Құжаттарды қабылдаған __________________   20 __ жылғы  «___»__________

                                                        (тегі, аты, әкесінің аты

                                               (ол болған кезде), лауазымы, қолы)                     

«Медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге құжаттар ресімдеу»

мемлекеттік көрсетілетін

қызмет стандарты жобасына

3-қосымша

 

Нысан

 

МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА

_____________________________________________

(медициналықұйымныңатауы)

 

Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

___________________________________________________________

Туған күні «____»_________ _____ жыл

Үйінің мекенжайы  ________________________________________________

Қысқаша анамнез (бастан өткерген аурулар жөнінде, дәрілік препараттарды,азық-түлікті көтере алмаушылық және тағы басқа)______________________________________

Медициналық тексеру:

(негізгі және ілеспелі диагнозды, асқынудың орын алғандығын, бұрын болған аурулар туралы мәліметтерді көрсету қажет)

хирург ______________________________________________________________

____________________________________________________________________

невропатолог ________________________________________________________

____________________________________________________________________психиатр ____________________________________________________________

____________________________________________________________________

окулист _____________________________________________________________

____________________________________________________________________

отоларинголог _______________________________________________________

____________________________________________________________________

дерматовенеролог ____________________________________________________

____________________________________________________________________

фтизиатр________________________________________________________________________________________________________________________________

терапевт/педиатр______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

эпидемиологиялықортасытуралықорытынды ___________________________

____________________________________________________________________

Көрсеткіштербойынша:

стоматолог __________________________________________________________

эндокринолог ________________________________________________________

кардиолог ___________________________________________________________

ортопед ___________________________________________________________

нарколог __________________________________________________________

онколог ___________________________________________________________

гинеколог _________________________________________________________

 

Зертханалықзерттеулердіңнәтижелері:

қанныңжалпыанализі_______________________________________________

(мерзімі,нәтижесі)

зәрдіңжалпыанализі ________________________________________________

(мерзімі,нәтижесі)                                                                                                                                         

нәжісжұғындарынгельминттержұмыртқасынапаразитологиялықзерттеу______________________________________________________________

                        (мерзімі, нәтижесі)

нәжіс жұғындарын ішек таяқшасына бактериологиялық зерттеу

______________________________________________________________

                        (мерзімі, нәтижесі)

 

психоневрологиялық аурулары бар 18 жастан асқан адамдар үшін:

АИТВ инфекциясына қанның анализі  ______________________________

       (мерзімі, нәтижесі)

сифилиске қанның анализі _______________________________________

                                                                                                      (мерзімі, нәтижесі)

әйелдердің қынап жағындысы __________________________________

(мерзімі, нәтижесі)

ерлердің уретральды жағындысы _______________________________

(мерзімі, нәтижесі)

 

 

 

Дәрігерлік-консультативтік комиссия төрағасының қорытындысы

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

(стационарлықүлгідегіұйымдаболуғамедициналыққарсыкөрсетілімдер бар ма)

 

 

 

       М.О.                                                       

       Медициналықұйымныңбасшысы: ________________________________

                                                                  (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), қолы)

         20___ жылғы «___»___________                                                                

 

Приложение 22

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                              № 279

 

 

Стандарт государственной услуги

«Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях)»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях)» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через услугодателя.

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) с момента регистрации пакета документов – 17 (семнадцать) рабочих дней;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя  –             30 минут.

5. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление                             об оформлении документов с указанием срока оказания специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях), или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы услугодателя – размещен на интернет-ресурсеwww.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги».

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги: с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

9. Услугополучатель (или его законный представитель или при ходатайстве медицинской организации) при обращении для оказания государственной услуги предоставляет заявление по форме согласно приложениям 1 или 2 к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

к услугодателю:

1) копия документа, удостоверяющего личность получателя услуги с наличием индивидуального идентификационного номера;

2) копия справки об инвалидности по форме, утвержденной приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 44 «Об утверждении Правил проведения медико-социальной экспертизы» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных актов за № 10589), (для престарелых не требуется);

3) медицинская карта по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги;

4) копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида (для престарелых не требуется);

5) для лиц старше восемнадцати лет – копия решения суда о признании лица недееспособным (при наличии);

6) для лиц пенсионного возраста – копия пенсионного удостоверения;

7) для участников и инвалидов Великой Отечественной войны и лиц, приравненных к ним – копии удостоверения, подтверждающего статус участника и инвалида Великой Отечественной войны и лица, приравненного к ним.

Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются услугополучателю.

При подаче услугополучателем всех необходимых документов услугодателем выдается талон с указанием даты регистрации и получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.

10. Основание для отказа в оказании государственной услуги: недостоверность представленных сведений и документов.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) его должностных лиц по вопросам оказания                     государственных услуг

 

11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя либо акимовгородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – аким) по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или акиматагородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – акимат).

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или акимата, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, акимата, подлежит рассмотрению в течение 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

 

 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания

государственной услуги

 

13. Инвалидам первой и второй групп и лицам, не способным к самостоятельному обслуживанию в связи с преклонным возрастом и являющиеся получателями специальных социальных услуг оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях) осуществляется при содействии социального работника услугодателя.

14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги».

15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 1

к стандарту

государственной услуги «Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях)»

 

Форма

 

 

Руководителю местного исполнительного органа или уполномоченной местным исполнительным органом государственной организации ______________   ________________________________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя местного исполнительного органа или уполномоченной местным  исполнительным органом государственной организации)

 

Документ, удостоверяющий личность № _____  выдан _____    ________ года

Место прописки   ___________________________________________________

Место проживания  _________________________________________________

Место рождения ____________________________________________________

Дата рождения  « ___»  _________   _____ год

Вид и размер пособия  _______________________________________________

Категория инвалидности _____________________________________________

Наличие родственников (законных представителей)  _____________________

__________________________________________________________________

(родственные отношения, возраст, социальный статус, адрес проживания, контактный телефон)

 

ЗАЯВЛЕНИЕ

 

Прошу принять _______________________________________________ 

                                            (фамилия, имя, отчество (при его наличии) получателя услуг)

на круглосуточное постоянное/временное (нужное подчеркнуть) проживание                  в ______________________________________ медико-социальное учреждение, так как нуждаюсь (нуждается) в оказании специальных социальных услуг                      в условиях стационара.

 

Прилагаю следующие документы:

1) ________________________     2) _____________________________

3) ________________________     4) _____________________________

5) ________________________     6) _____________________________

7) ________________________     8) _____________________________

9) ________________________    10) _____________________________

 

С условиями приема, содержания, перевода, выписки из медико-социального учреждения и правилами внутреннего распорядка ознакомлен (а).

 

  « ___»  _______ 20___года           __________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии)

                                                                                        и подпись заявителя)

Документы принял ______________________________________________    

                                               (должность, фамилия, имя, отчество (при его наличии), подпись)

 

«___» _______ 20__ года.     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2

к стандарту

государственной услуги «Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях)»

 

Форма

 

Руководителю местного исполнительного органа или уполномоченной местным исполнительным органом государственной организации ____________________________________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии) руководителя местного исполнительного органа или уполномоченной местным  исполнительным органом государственной организации)

 

ЗАЯВЛЕНИЕ

 

Прошу принять меня, ___________________________________________

                                                                    (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

«___» _________ ______ года рождения, проживающего по адресу __________________________________________________________________

на дневное пребывание в ____________________________________________,

                   (наименование организации полустационарного типа)

так как нуждаюсь (нуждается) в оказании специальных социальных услуг                      в условиях полустационара.

Прилагаю следующие документы:

1) ________________________     2) _____________________________

3) ________________________     4) _____________________________

5) ________________________     6) _____________________________

7) ________________________     8) _____________________________

9) ________________________    10) _____________________________

 

С условиями приема, пребывания, отчисления и выписки из организации полустационарного типа и правилами внутреннего распорядка ознакомлен(а).

 

 

  « ___»  _______ 20___года           _____________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись заявителя)

 

Документы принял _______________________     «___» _______ 20__ года     

                                                 (фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность, подпись)

 

 

Приложение 3

к стандарту

государственной услуги «Оформление документов на оказание специальных социальных услуг в медико-социальных учреждениях (организациях)»

 

Форма

 

МЕДИЦИНСКАЯ КАРТА

            ____________________________________________________

(наименование медицинской организации)

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) _______________________

Дата рождения « ___» ______  ______ года

Домашний адрес  _______________________________________________

Краткий анамнез (сведения о перенесенных заболеваниях; непереносимости лекарственных препаратов, пищевых продуктов и так далее):

_______________________________________________________________         _______________________________________________________________         _______________________________________________________________     

Медицинский осмотр (с указанием основного и сопутствующего диагноза, наличия осложнений):

хирург _________________________________________________________

_______________________________________________________________

невропатолог ___________________________________________________

_______________________________________________________________

психиатр _______________________________________________________ _______________________________________________________________

окулист________________________________________________________ _______________________________________________________________

отоларинголог  __________________________________________________

_______________________________________________________________

дерматовенеролог________________________________________________

_______________________________________________________________

фтизиатр _______________________________________________________

_______________________________________________________________

терапевт/педиатр ________________________________________________

         _______________________________________________________________

         _______________________________________________________________

заключение об эпидемиологическом окружении: _____________________

_______________________________________________________________

По показаниям:

стоматолог ____________________________________________________

эндокринолог __________________________________________________

кардиолог _____________________________________________________

ортопед _______________________________________________________

нарколог ______________________________________________________

онколог _______________________________________________________

гинеколог______________________________________________________

 

Результаты лабораторных исследований:

общий анализ крови_____________________________________________

дата, результат

общий анализ мочи ______________________________________________

дата, результат

паразитологическое исследование фекалий на яйца гельминтов          _______________________________________________________________

дата, результат

бактериологическое исследование фекалий на кишечную палочку          _______________________________________________________________

дата, результат

 

«для лиц, старше 18 лет с психоневрологическими заболеваниями:

анализ крови на ВИЧ-инфекцию_________________________________

                                                                                                (дата, результат)

 анализ крови на сифилис _______________________________________

                                                                                                 (дата, результат)

 вагинальный мазок у женщин __________________________________

                                                                                                   (дата, результат)

 уретральный мазок у мужчин__________________________________

  (дата, результат)

 

Заключение председателя врачебно-консультативной комиссии:

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________         (имеются ли медицинские противопоказания для пребывания в организации    стационарного типа)

 

      М.П.

 

Руководитель медицинской организации: ___________________________                                                                                   (фамилия, имя, отчество (при его

наличии), подпись)

         « ___» _________ 20___ года    

 

AttachmentSize
Microsoft Office document icon 22.doc63 KB
Changed on 1 July, 2015 - 16:06
Achievements over the years of independence of RK
Targeted social assistance
Combating the worst forms of child labor
Information campaign «Safe work»
Best social projects implemented in Kazakhstan
The Republican contest «Enbekzholy»
Skills and jobs
NQS