You are here

«Зейнетақы және әлеуметтік қамсыздандыру» сұрақтар-жауаптар

Менің анам зейнетке 2017 жылы қазан айында шықты. Бірақ еңбек өтілі дұрыс есептелмей тұр, 1998 жылдан 2017 жылға дейінгі аралықты зейнетақы аударымдарымен есептегендіктен толық шықпай тұр, зейнет.сы  айсайын түспеген,стажы аз болып қалды. не істеуге болады? ол кісі  31 жыл еңбек етті, бірақ зейнетақысының уақытында түспегендігінің кесірінен стажы аз болып қалды. осындай жағдайда қандай әрекет жасауға болады?  түспеген барлық  зейнетақыға   бухгалтер  анықтама расифровкасымен жасап берсе толық 1998-2017 жылдың аралығын қабылдайсыздарма?

Жауап: 

Құрметті Еркин Сактапбергенович! Қазіргі таңда «Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемін бюджет қаражаты есебінен беру, сондай-ақ жасына байланысты зейнетақы төлемдерін, мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша берілетін мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыларды, мемлекеттік арнайы жәрдемақыларды тағайындау және жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 223 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілуіне байланысты міндетті зейнетақы жарналары аударылған кезеңдер жұмыс берушінің (құқықтық мирасқордың) немесе архивтік мекеменің растау анықтамасымен дәлелденеді. Осыған орай зейнетақы қорына уақытылы аударылмаған зейнетақы жарналарын бойынша жұмыс берушінің (құқықтық мирасқордың) міндетті зейнетақы жарналарын аудару туралы анықтамасын тұрғылықты мекенжайы бойынша «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының бөлімшесіне ұсынуы қажет.

Жауап: 

Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 62-бабы 2 тармағына сәйкес жұмыс беруші жұмыскердің (оның ішінде бұрынғы жұмыскердің) талап етуі бойынша, өтінішпен жүгінген кезден бастап бес жұмыс күні ішінде мамандығы (біліктілігі, лауазымы), жұмыс істеген уақыты және жалақы мөлшері көрсетілген анықтаманы, жұмыскердің біліктілігі және оның жұмысқа көзқарасы туралы мәліметтерді қамтитын мінездеме-ұсынымды, сондай-ақ осы Кодексте көзделген басқа да құжаттарды беруге міндетті.
Еңбек кітапшасын жоғалтыбалған кезде, жұмыскер бұрынғы жұмыс берушіне хабарласады мәліметтерді толтыру үшін.

Ассалаумағалейкум. Менде мынандай сұрақ сіздерге туындап отыр: Алла бұйыртып 3 балам дүниеге келді. Балаларымның жастары 6 мен 3те. Жұбайым жұмыссыз. Менің қолыма алатын айлығым 114 000 теңге. Пәтерді жалға алып тұрамыз. Осыған байланысты туылған баланың әкесі ретінде "баланың бір жасқа дейінгі күтіміне байланысты жәрдемақысының" құжаттарын өз атымнан тапсыруға болады ма? Жәрдемақыны жұмыс істеп жүріп 12 ай бойы ала беруге болады ма?

Рахмет!

Жауап: 

Құрметті Даке!
2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексінің 100 бабына сәйкес жұмыс беруші жұмыскерге ата-анасының таңдауы бойынша – баланың анасына не әкесіне бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты жалақы сақталмайтын демалыс беруге міндетті.
Ал, мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру түрлерi бойынша әлеуметтiк қатер жағдайының басталуына қарай мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушыларды әлеуметтiк қамсыздандырудың қосымша нысандарын құрумен байланысты қатынастар «Міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 25 сәуірдегі № 405 Заңымен (бұдан әрі – Заң) реттелген.
Бұл ретте әлеуметтiк қатер туындаған жағдайда, яғни еңбек ету қабiлетiнен айрылуына және (немесе) жұмысынан айрылуына, асыраушысынан айрылуына, сондай-ақ жүктілігіне және босануына, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуына және бір жасқа толғанға дейінгі бала күтіміне байланысты табысынан айрылуына әкеп соқтырған оқиғаның басталуы, соның нәтижесінде өзi үшiн әлеуметтiк аударымдар жүргiзiлген мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiне қатысушы не ол қайтыс болған жағдайда оның асырауында болған отбасының мүшелерi Заңға сәйкес әлеуметтiк төлемдердi алу құқығына ие болады.
Аталған Заңның 23-2 бабына сәйкес бала бiр жасқа толғанға дейiн оның күтiмiне байланысты табысынан айырылған жағдайда төленетiн әлеуметтiк төлем мiндеттi әлеуметтiк сақтандыру жүйесiнің өзі үшiн әлеуметтiк аударымдар жүргiзiлген, балаға күтімді жүзеге асыратын және Қордан төленетін әлеуметтiк төлемдер алуға құқығы бар қатысушыларға тағайындалады.
Яғни бір жасқа толғанға дейінгі бала күтіміне байланысты табысынан айрылуына әкеп соқтырған оқиғаның басталуы ол анасының немесе әкесінің бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты жалақы сақталмайтын демалыс алған кезінде туындайды.
Осыған орай Мемлекеттiк әлеуметтiк сақтандыру қорынан әлеуметтік төлемдер тағайындау мәселесі туралы нақты мәліметтер алу үшін тұрғылықты мекен жайыңыз бойынша Қордың филиалынан немесе (www.gfss.kz) сайтынан кеңес алуыңызға ұсыныс береміз.

Саламатсыз ба!  Бізге 2002 ж әкімшілік шешімімен бюджеттік және қызметтік пәтерді  Жаңаөзен әкімшілігі берді. Комиссия шешімі қалдық құнымен жекешелендіруге де шешімін шығарды. Өзім мектепте 23 жыл еңбек өтілім бар, екі балам бар. Бұл үй нольдік қалдық құнымен әкімшілік балансында тұр. Үй 1972 ж (тех.паспорт бойынша)   салынған.  Бізге шешімді 2002 ж берген. Үйдің нарықтық бағасын шығарып , 3 331 000 т  деп бағалады. Қалдық құнын шығарды ол да 3290 000 т.   болып түр. Сондағы айырмашылығы 41000т . Үй 1972 ж салынған болса, жертөленің жағдайы мүмкін емес, апта сайын трубалар жарылып жатады.

Жауап: 

Құрметті Рабига!

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 18 ақпандағы №81 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Ережесіне сәйкес Министрлік әлеуметтік-еңбек саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Министрліктің негізгі міндеттеріне мемлекеттік саясатты жасақтау, халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік басқару және салааралық үйлестіруді жүзеге асыру кіреді.
Сіздің көтеріп отырған мәселеңіз жергілікті атқарушы органдар тарапынан жүргізіледі.
«Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімдіктері халықтың әлеуметтік жағынан дәрменсіз топтарына әлеуметтік көмек көрсетуді үйлестiредi.
Осы орайда, Сізге тұрғылықты жеріңіздегі әкімдікке хабарласу қажет екендігін хабарлаймыз.

Сұрақтың нөмірі: 359187
3 сәуір, 2019 - 19:52 өзгертілді

Саламатсыз ба!  Бізге 2002 ж әкімшілік шешімімен бюджеттік және қызметтік пәтерді  Жаңаөзен әкімшілігі берді. Комиссия шешімі қалдық құнымен жекешелендіруге де шешімін шығарды. Өзім мектепте 23 жыл еңбек өтілім бар, екі балам бар. Бұл үй нольдік қалдық құнымен әкімшілік балансында тұр. Үй 1972 ж (тех.паспорт бойынша)   салынған.  Бізге шешімді 2002 ж берген.

Жауап: 

Құрметті Рабиға Ордабаевна!

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитеті, Сіздің өтінішіңізді өз құзыреті шегінде қарап, төмендегіні хабарлайды.
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 18 ақпандағы №81 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Ережесіне сәйкес Министрлік әлеуметтік-еңбек саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
Министрліктің негізгі міндеттеріне мемлекеттік саясатты жасақтау, халықты әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік басқару және салааралық үйлестіруді жүзеге асыру кіреді.
Мемлекеттiк қызметшiлер мен бюджеттiк ұйымдардың, мемлекеттік кәсіпорындардың жұмыскерлерi қызметтік тұрғынжайларға теңестірілген тұрғынжайларды қалдық құны бойынша жекешелендiру шарттары «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуiрдегi № 94 Заңымен реттелген.
Осыған орай, көтерілген мәселелер бойынша Сізге тұрғылықты жеріңіздегі әкімдікке хабарласу қажеттігін хабарлаймыз.

Сұрақтың нөмірі: 358946
14 наурыз, 2019 - 17:50 өзгертілді

2018 жылдың 1 шілдесінен бастап зейнеткерлерге базалық зейнетақы төлеудің жаңа жүйесі енгізілді. Әрбір зейнеткер жұмыс өтіліне қарай алатындығы кестеде көрсетілген. Соның нәтижесінде 15427 теңгеден 28284 теңгеге дейін өсірілді. Бұл жүйе 3 млнға жуық зейнеткерлердің отбасылық кірісін молайтты. Өте әділ жасалған. Ал 2018 жылдың 1 шілдесінен бастап 53 жаста зейнетке шыққан көпбалалы "Күміс Алқа" және "Алтын Алқа" марапатталған аналарға тек ынтымақты зейнетақы тағайындалып базалық зейнетақы төленбейді. Неге ?

Жауап: 

Құрметті ЕРБУЛАН ИВАНОВИЧ!

«Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 маусымдағы № 105-V Заңына сәйкес 5 және одан көп бала туған және оларды сегіз жасқа дейін тәрбиелеген әйелдердің 53 жасқа толғанда жасына байланысты зейнетақы төлемдерін алуға құқығы бар. Бұл ретте әйелдер үшін 1998 жылдың 1 қаңтарына дейін жиырма жыл еңбек өтілі талап етіледі.
Егер талап етілген еңбек өтілі болмаған жағдайда жасына байланысты толық емес көлемдегi зейнетақы төлемдерi жасына байланысты толық көлемдегі зейнетақы төлемінен 1998 жылғы 1 қаңтарға дейінгі еңбек өтіліне пропорционалды түрде есептеледi.
Ал, мемлекеттік базалық зейнетақы төлемі азаматтарға жалпы зейнеткерлік жасқа жеткенде тағайындалады (ерлер 63 жасқа толғанда, әйелдер 2019 жылдың 1 қаңтарына - 59 жасқа толғанда)
Осыған орай, 53 жаста зейнеткерлікке шыққан азаматтарға мемлекеттік базалық зейнетақы төлемі әйелдерге арналған жалпы зейнеткерлік жасқа жеткенде тағайындалатын болады.

Сұрақтың нөмірі: 358925
12 наурыз, 2019 - 15:31 өзгертілді

 Сәлеметсіздер ме?   Бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты әлеуметтік төлем тағайындау туралы №0319776124 хабарлама бойынша маған 44993 тенге (Қырық төрт мың тоғыз жүз тоқсан үш теңге) 04.11.2018 бастап түсу керек болған, бірақ маған 40000 (қырық мың) көлемінде  ай сайын түсіп келеді. Осы төлем дұрыс дұрыс емесін сіздерден анықтап беруді өтінемін.

Жауап: 

Құрметті Мәлика Бақытжанқызы, сәлеметсіз бе!

Қазақстан Республикасы «Міндетті әлеуметтік сақтандыру туралы» Заңының 26 бабына сәйкес еңбек ету қабiлетiнен айырылған және (немесе) жұмысынан айырылған, сондай-ақ жүктілігіне және босануына, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуына және бала бір жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты табысынан айырылған жағдайларда берiлетiн әлеуметтiк төлемдерден Қазақстан Республикасының зейнетақымен қамсыздандыру туралы заңнамасына сәйкес мiндеттi зейнетақы жарналары ұсталып қалады және бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына жiберiледi.
Осыған орай, Сізге берілетін әлеуметтік төлемнен бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорындағы жеке есеп шотыңызға 10% ұстам жүргізіледі.

Сұрақтың нөмірі: 358882
15 наурыз, 2019 - 18:38 өзгертілді

Құрметті Бердібек Машбекұлы!

2018 жылдан бастап төрт балалы отбасы көп балалы деп есептелмей, оларға ай сайынғы төленетін жәрдемақыны негізсіз қысқартып тастады.

Олай дейтінім, Республикамызда 2018 жылға дейін төрт бала туған аналарға ай сайын жәрдемақы беріліп келді. Ал 2018 жылдан бастап төртінші баласын босанған әйелдерге бұл тағайындалмайтын болды. Бүгінгі күні көпшілікті алаңдатқан мәселе және осының салдарынан халықтың мазасын кетіріп отыр. Өйткені көптің көкейінде төрт бала енді көп балалы отбасы емес деген түсінік қалыптасты. 

Жауап: 

Құрметті Зарина Нурбековна!

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі сіздің өтінішіңізді қарап, келесіні хабарлайды.
Қазақстанда, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы Заңына сәйкес, көпбалалы отбасы – құрамында бірге тұратын кәмелетке толмаған төрт және одан көп балалары, оның ішінде кәмелеттік жасқа толғаннан кейін білім беру ұйымдарын бітіретін уақытқа дейін (бірақ жиырма үш жасқа толғанға дейін) орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында күндізгі оқу нысаны бойынша білім алатын балалары бар отбасы.
Сонымен қатар, құрамында бірге тұратын кәмелетке толмаған төрт және одан көп балалары бар отбасына ай сайынғы берілетін жәрдемақы енді тағайындалмайды, өйткені осы санаттағы аз қамтылған отбасылар үшін атаулы көмектің жаңа форматы бойынша жүргізіледі.
Ағымдағы жылғы 27 ақпанда «Нұр Отан» партиясының кезекті XVIII съезі өткенін хабарлаймыз. Аталған съезде әлеуметтік саясаттың негізгі бағыттары атап өтілді, олар халықтың аз қамтылған санатының табысын арттыру мен оларды қолдауды, білім беру және денсаулық сақтау саласын дамытуды көздейді.
Көп балалы аз қамтылған және көп балалы отбасылар тобына атаулы әлеуметтік көмек көрсетудің жаңа тәртібі ұсынылды. Атаулы әлеуметтік көмек тағайындаған кезде отбасының жиынтық табысынан көп балалы отбасыларға және «Күміс алқа» және «Алтын алқа» төс белгілерімен марапатталған көп балалы аналарға мемлекеттік жәрдемақылар, сондай-ақ балаларға арналған мүгедектігі бойынша жәрдемақылар, стипендия алып тасталады. Сонымен қатар, аз қамтылған отбасылардың балаларына (18 жасқа дейін, оқыған жағдайда 23 жасқа дейін) ай сайын 20 789 теңге кепілдендірілген көмек төленетін болады.
Сондай-ақ, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, есепке қою мәселелері және тұрғын үй алудың артықшылықтары жергілікті атқарушы органдар қарауында орналасқан. Осы Заңның 68-бабына сәйкес, коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үй халықтың әлеуметтік әлсіз топтарына, соның ішінде, көп балалы отбасыларға пайдалануға беріледі.
Осы Заң 118-бабына сәйкес мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй бірінші кезекте есепте тұрғандар қатарынан тұрғын үйге мұқтаж, соның ішінде көп балалы отбасыларға беріледі.
Қазіргі уақытта қосымша мынадай мәселелер пысықталуда:
- ірі компаниялар мен кәсіпкерлер есебінен аз қамтылған көп балалы отбасылар үшін пәтерлер бөлу;
- жеке тұрғын үй құрылысы үшін жер учаскелерін беру (ЖТҚ);
- көп балалы отбасылар үшін тұрғын үйге бастапқы жарнаны субсидиялау;
- көп балалы отбасылар қатарынан аз қамтылған отбасылар үшін жалға берілетін тұрғын үй бөлу.

Менің арыз беру себебім, 2018 жылдың 29 маусымында жасым 58-ге толдым. "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 маусымдағы № 105-V Заңының 11-бабының 1 тармағына сәйкес 2018 жылдың 29 желтоқсанында 58,5 жасқа толдым. Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы Заңына енгізілген өзгерістерге байланысты зейнеткерлікке шығу жасы 2019 жылы 1 қаңтардан бастап 59 жас деп белгіленген. Менің зейнеткерлікке шығу жасым жылдың соңғы жұмыс күніне келді.

Жауап: 

Құрметті Асия Сайлауовна, сәлеметсіз бе!

Әлеуметтік-еңбек саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты сәйкес жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындауға берілетін өтініш Мемлекеттік корпорациясы арқылы қабылданады.
Мемлекеттік корпорациясының қызметкерлерімен құжаттар зейнетақы жасына толғанға дейін 10 күн қалғанда қабылданады.
"Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясының қызметі қағидаларының 20 тармағына сәйкес алдын ала, құжаттарды тапсырғанға дейін, Мемлекеттік корпорация консультанттары өтініш берушілерге құқықтары мен міндеттерін түсіндіреді, қызметтерді көрсету талаптарымен таныстырады, қажетті құжаттар топтамасын қалыптастыруға көмек көрсетеді және өтініштердің бланкілін дұрыс толтырылуын тексереді.
Азаматтың жеке түрде арыздануға мүмкіндігі болмаған жағдайда, ол сенімхат арқылы басқа тұлғаларды арыздануға уәкілетті етеді.
Қазақстан Республикасы зейнетақымен қамсыздандыру туралы Заңы (бұдан әрі - Заң) 2-тармағы 18 бабына сәйкес жасына байланысты зейнетақы төлемдері өтініш жасалған күннен бастап тағайындалады. Өтініш пен қажетті құжаттар Мемлекеттік корпорацияда тіркелген күн жасына байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындауға өтініш жасалған күн деп есептеледі.
Қолданыстағы заңнама негізінде әйелдерге 2019 жылғы 1 қаңтардан бастап базалық зейнетақы мен жасына байланысты зейнетақы төлемдері 59 жасқа толғанда тағайындалады (Заңның 11 бабы).
Осыған орай, зейнетақы төлемдерін тағайындауға уақытында Сізден өтініш түспеуіне байланысты, зейнетақы төлемдері 59 жасқа толғанда тағайындалады.

Сұрақтың нөмірі: 358025
24 қаңтар, 2019 - 18:57 өзгертілді

Мен 1999-2011 жылдары Алматы қаласында тіркелген шетелдік команияда жұмыс істедім. Қазір ол комания жойылған. Жұмыс істегенім туралы мәдімет еңбек кітапшамда жазылған, бірақ зейнетақы төлемдері төленбеген, себебі ол кезде зейнетақы төлемдерін жасауға шетелдік компаниялар ерікті болды. Зейнетке шығуыма сол жылдардағы еңбек стажым есептелмей отыр. Қазір кезінде төленбеген зейнетақы төлемдерін жеке тұлға ретінде төлеп, 3 жылғы еңбек стажымды қайта есептетуге бола ма?

Жауап: 

Сәлеметсіз бе!
1998 жылғы қаңтардан бастап республикамызда «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» (бұдан әрі – Заң) Қазақстан Республикасының Заңы қолданысқа енгізілді.
1998 жылдан бастап зейнетақы реформасын жүргізумен байланысты бұрынғы Зейнетақы қорының - Мемлекеттік жинақтаушы зейнетақы қорының қалыптасу және пайдалану тәртібі өзгерді.
Жинақтаушы зейнетақы жүйесіне көшуге байланысты барлық жұмыс істейтіндерге міндетті зейнетақы жарналарын аударуды көздейтін әр жұмыс беруші Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорында (бұдан әрі – БЖЗҚ) ашылған қызметкердің жеке зейнетақы шотына қызметкердің ай сайынғы табысынан 10 % мөлшерінде МЗЖ жүйелі түрде аударып тұруға міндетті.
Заң нормаларына сәйкес ынтымақты зейнетақы мөлшерін есептеу еңбек өтілі (1998 жылғы 1 қаңтарға дейін есепке алынады) мен 1995 жылғы 1 қаңтардан бастап жұмыста болған үзілістерге қарамастан, қатарынан кез келген 3 жыл жұмыс үшін орташа айлық табыс негізге алына отырып, зейнеткерлік жасқа толғаннан дейін жүзеге асырылады.
Бұл ретте орташа айлық табыстың мөлшері БЖЗҚ-на 1998 жылғы 1 қаңтардан бастап аударылған міндетті зейнетақы жарналарына сәйкес белгіленеді.
Бұдан басқа, азаматтар зейнеткерлік жасқа жеткен кезде мемлекеттік базалық зейнетақы төлемі тағайындалады.
2018 жылғы 1 шілдесінен бастап азаматтардың базалық зейнетақы төлемін тағайындау тәртібі зейнетақы жүйесіне қатысу өтіліне байланысты (зейнетақы жүйесіне қатысу өтілі – 1998 жылғы 1 қаңтардағы еңбек өтілі және міндетті зейнетақы жарналары төленуінің нақты өтілі) белгілеу арқылы өзгертілетінін хабарлаймыз.
Зейнетақы жүйесіне қатысу өтілі 10 жыл және одан кем болатын болса, базалық зейнетақы ең төмен күнкөріс деңгейінің 54 %-ы мөлшерінде белгіленеді, одан кейінгі әрбір 1 жыл сайын оның мөлшері 2%-ға ұлғайтылады, қатысу өтілі 33 жыл және одан көп болса, 100% ең төмен күнкөріс деңгейіне тең болады.
Заңның 24-бабы 8-тармағына сәйкес мiндеттi зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын және (немесе) есебіне жазылған өсiмпұлды төлеудің толық және уақтылы жүзеге асырылуын бақылауды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік кіріс органдары жүзеге асырады.
Базалық зейнетақыны қайта есептеу үшін міндетті зейнетақы жарналарын толық немесе уақтылы аудармаған жағдайда, міндетті зейнетақы жарналарын жұмыс берушінің аудару мерзімін растайтын сот шешімін ұсынуға кеңес береміз.

Беттер

ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Мүгедектігі бар адамдардың құқықтарын қамтамасыз ету
Ящик идей
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші