You are here

Сұрақ-жауаптар «Еңбекке ақы төлеу әдіснамасы»

Жауап: 

Аталған мәселеңіз бойынша ақпарат алу үшін «Еңбек құқығы мәселелері» («Вопросы трудового права») бөліміне жазуыңызды ұсынамыз, себебі  «Еңбекақы төлеу әдіснамасы»  бөлімі еңбекақы төлеу, ақылы еңбек демалысы, еңбекке уақытша жарамсыздық бойынша әлеуметтiк жәрдемақы және т.б. бойынша түсініктемелерге және  оларды дұрыс есептеу әдіснамасына арналған.

14 сәуір, 2017 - 18:22 өзгертілді

    Сізден маған Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысымен (бұдан әрі – Қаулы) бекітілген 6-қосымшасының 1-тармағы 1)тармақшасы және 18-қосымшасының 5-тармақтарында қарастырылған қосымша ақылар төменде көрсетілген лауазымдарға қатысты қолдану (төлену) тәртібін түсіндіріп беруіңізді сұраймын:

Жауап: 

Бірінші сұрағыңыз бойынша. «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысының (бұдан әрі – Қаулы) 6-қосымшаға сәйкес стационарлық және жартылай стационарлық үлгідегі медициналық-әлеуметтік мекемелерде, үйде қызмет көрсету ұйымдарында қарттармен жұмыс істегені үшін БЛА-дан 30%,  мүгедектермен, оның ішінде тірек-қимыл аппараты бұзылған мүгедек балалармен жұмыс істегені үшін БЛА-дан 40% және психоневрологиялық ауруы бар мүгедек балалармен және 18 жастан асқан мүгедектермен жұмыс істегені үшін БЛА-дан 50% қосымша ақы қарастырылған.

Осыған орай, стационарлық үлгідегі мекемелерде жоғарыда аталған қосымша ақылар қызмет алушылардың санатына байланысты қарастырылады. Өз кезегінде, заңгер арнаулы әлеуметтік қызметтерді тікелей көрсететіндігіне байланысты, оған тиісті қосымша ақы көзделеді.

Бұл ретте, бір қызметкерге бірдей еңбек жағдайлары үшін екі немесе одан да көп қосымша ақы қарастырылған жағдайда, қосымша ақылардың мөлшері жағынан ең жоғарысы, яғни тек біреуі төленеді.

Екінші сұрағыңыз бойынша. ҚР Еңбек кодексінің 111-бабына сәйкес жұмыскердің еңбек шартында (лауазымдық нұсқаулықта) көзделген өзінің негізгі жұмысымен қатар басқа бос лауазым бойынша қосымша жұмысты орындауы – лауазымдарды қоса атқару болып табылады.

Қаулының 18-қосымшасына сәйкес мемлекеттік мекемелердің және қазыналық кәсіпорындардың негізгі лауазымы (мамандығы) бойынша жұмыс уақытының шегінде қосымша жұмыс орындайтын қызметкерлеріне лауазымдарды қоса атқарғаны (қызметтер көрсету аймағының кеңейгені) үшін қызметкердің өзінің (яғни, Сіздің жағдайыңызда заңгердің) лауазымдық айлықақысынан 50 %-ға дейін қосымша ақы көзделген.

14 сәуір, 2017 - 18:21 өзгертілді

Сәлеметсізбе! Жұмыс берушінің қызметкерге еңбекақыны кешіктіруі негізді ме және қызметкер әрбір мерзімі өткен күн үшін өсім сұрап, моральдық шығынды төлеуді талап етуге құқұғы бар ма ?

Жауап: 

ҚР Еңбек кодексінің 113-бабына сәйкес жалақы Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында ақшалай нысанда белгіленеді және айына бір реттен сиретпей, келесі айдың бірінші онкүндігінен кешіктірілмей төленеді. Жалақы төленетін күн еңбек шартында көзделеді. Жалақы төленетін күн демалыс немесе мереке күндеріне тура келген кезде төлем олардың қарсаңында жүргізіледі.

Жұмыс беруші жалақыны толық көлемде және еңбек шартында белгіленген мерзімдерде төлемеген кезде жұмыс беруші Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауаптылықта болады. Жұмыс беруші төлем кідіртілген кезең үшін жұмыскерге берешек пен өсімпұл төлейді. Өсімпұл мөлшері жалақы төлеу жөніндегі міндеттемелерді орындау күніне Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қайта қаржыландырудың ресми мөлшерлемесі негізге алына отырып есептеледі және төлем жүргізілуге тиісті келесі күннен бастап мерзімі өткен әрбір күнтізбелік күн үшін есепке жазылады және төлем жасалған күнмен аяқталады.

Жұмыс беруші тарапынан еңбек заңнамасын бұзушылық орын алған жағдайда жұмыскер жергілікті мекен-жайы бойынша еңбек испекциясына немесе сот органдарына жүгінуіне болады.

 

 

Ермаханова А.К. – Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

5 сәуір, 2017 - 19:21 өзгертілді

Саламатсыздар ма? Біз, "Шалқар аудандық тұрғын үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" ММ-де инспектор қызметіне 2016 жылдың желтоқсан айынан бастап кызмет атқарып келеміз. Осыған дейін, Сіздерге осы қызметті атқарып келген мамандар хат жазып, Сізден  С-2 санатымен айлықақы төлену керек деген қанағаттанарлық жауап алсада, " Шалқар аудандық экономика және бюджетті жоспарлау бөлімі" ММ-сі тиісті еңбекақымызды төлемей, біздерге "D" санатымен айлық төлеп және қызметімізді инспектор қызметінен, "Іс жүргізушіге" өзгертіп тастап отыр. 1.

Жауап: 

Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысы (бұдан әрі – Қаулы) негізінде жүзеге асырылады.

Қаулының 4-тармағы 8) тармақшасына сәйкес ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрімен «Азаматтық қызметшілердің, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдарын Азаматтық қызметшілер тізілімінің функционалдық блоктарына  және білікті жұмысшыларға жатқызу жөніндегі әдістемелік ұсынымдары» бекітілген, оған сәйкес ұйымдағы техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын қызметкерлердің жалақысы C және D блоктары бойынша айқындалады.

С2 буынына ұйымға қызмет көрсетуді қамтамасыз ететін әкімшілік-шаруашылық, құқықтық функцияларды орындайтын біліктілігі жоғары деңгейдегі мамандар (мысалы: инспектор, нұсқаушы, статист және т.б.) кіреді;

С3 буынына ұйымға қызмет көрсетуді қамтамасыз ететін әкімшілік-шаруашылық және құқықтық функцияларды орындайтын біліктілігі орташа деңгейдегі мамандар (мысалы: инспектор, нұсқаушы, статист және т.б.) кіреді, сондай-ақ ұйымдарда шаруашылық қызмет көрсетумен айналысатын құрылымдық бөлімшелер басшылары жатады.

D блогы барлық қызмет салаларына ортақ, оған техникалық функцияларды орындайтын және ұйымның жұмыс істеуін қамтамасыз ететін ұйымдардың техникалық орындаушылары жатады. Мысалы: архивариус, оператор, іс жүргізуші, хатшы және т.б.

Жоғарыда айтылғандарға сәйкес оператор, хатшы, іс-жүргізуші лауазымдары D блогына жатады.

Бұл ретте, аталған лауазымдар мен олардың атқаратын функционалдық міндеттері сәйкес болуы қажет, мысалы Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2012 жылғы 21 мамырдағы  № 201-ө-м бұйрығымен  бекітілген Басшылар, мамандар және басқа да қызметшілер лауазымдарының біліктілік анықтамалығына сәйкес жасалған олардың еңбек шартында көрсетілген функционалдық міндеттері.

Сонымен бірге, ҚР Еңбек Кодексінің 33-бабына сәйкес еңбек шартына, оның ішінде басқа жұмысқа ауыстыру кезінде, өзгерістер мен толықтырулар енгізуді тараптар осы баптың 1-тармағында көзделген тәртіппен қосымша келісім түрінде жазбаша нысанда жүзеге асырады.

Еңбек шартының талаптарын өзгерту туралы хабарламаны еңбек шарты тараптарының бірі береді және екінші тарап оны берілген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарайды. Еңбек шартының талаптарын өзгерту туралы хабарлама алған тарап қабылданған шешім туралы осы бапта белгіленген мерзімде екінші тарапқа хабарлауға міндетті.

Осыған орай, еңбек шартына өзгерістер енгізілген жағдайда, яғни лауазымдары өзгерген жағдайда екінші тарап хабардар болуы тиіс.

Сондай-ақ, Сіздің жағдайыңызда еңбек заңнамасын бұзушылық орын алса, жергілікті жердегі мемлекеттік еңбек инспекциясына өтініш жасауыңызға болады.

 

 

 

Ермаханова А.К. – Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

 

5 сәуір, 2017 - 19:19 өзгертілді

Жеке көмекшілерге (мүгедек адамды бағушы) экологиялық қосымша жәрдемақы төлене ме?

(егерде экологиялық аймақ тұрғыны болса)

Жауап: 
«Мүгедектердi оңалтудың кейбiр мәселелерi туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 22 қаңтардағы № 26 бұйрығына сәйкес жеке көмекшінің әлеуметтік қызметтеріне ақы төлеуді жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері әлеуметтік жұмыс жөніндегі маманның бір сағаттық жалақысы мөлшері есебімен, бірақ күніне 8 сағаттан асырмай, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың азаматтық қызметшілеріне, қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеудің бірыңғай жүйесіне сәйкес жүргізеді.
Бұл ретте, азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысымен реттеледі.
Аталған Қаулының 18-қосымшасы бойынша экологиялық апат аймақтарында тұратын және еңбек қызметін жүзеге асыратын мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және "Арал өңіріндегі экологиялық апат салдарынан зардап шеккен азаматтарды әлеуметтік қорғау туралы" 1992 жылғы 30 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңының 13-бабына (бұдан әрі – Заң) сәйкес экологиялық апат аймақтарында жұмыс істегені үшін лауазымдық айлықақыдан қосымша ақылар көзделген.

Заңның 3,4,5-баптарына сәйкес экологиялық апат аймағына Қызылорда облысындағы Арал және Қазалы аудандарының, Ақтөбе облысындағы Шалқар ауданының аумақтары кіреді; экологиялық дағдарыс аймағына Қызылорда облысы (3-бапта көрсетілген аудандардан басқа) аудандарының аумағы, Қызылорда қаласы мен әкімшілік-аумақтық бағынысына жататын елді мекендерді қоса, Ленинск қаласы кіреді; экологиялық дағдарыс жағдайына жақындаған аймаққа Ақтөбе облысының Байғанин, Ырғыз, Мұғалжар (бұрынғы Мұғалжар ауданының елдi мекендерi шекарасының шегiнде), Темiр аудандарының; Оңтүстiк Қазақстан облысының Арыс (оның iшiнде Арыс қаласы), Отырар, Созақ, Шардара аудандарының және Түркiстан қаласының, сондай-ақ Қарағанды облысының Ұлытау ауданының (бұрынғы Жезқазған облысының Жездi ауданының елдi мекендерi шекарасының шегiнде) аумақтары кiредi. 

Бұл ретте, заңнамамен көрсетілген әлеуметтік кепілдіктер адам қоршаған ортаның қолайсыз жағдайында тұрғаны үшін туындайды.

Жұмысшының еңбек қызметін жүзеге асыру кезеңінде аталған аймақта нақты тұрғандығы есепке алынады.

Осыған орай, Заңның 13-бабына сәйкес аумақтар бойынша көрсетілген қосымша еңбек ақы жоғарыда аталған аумақтарда тұратын және еңбек қызметін жүзеге асыратын азаматтарға (оның ішінде жеке көмекшілерге) көрсетіледі.

Салеметсізбе! Мен мемлекеттік каммуналдық - қазыналық кәсіпорнына 2007 жылы хатшы қызметіне қабылдандым. 2009 жылы хатшы қызметінен есепші қызметіне ауыстырылдым. Есепші қызметін 2012 жылға дейін атқарып басқа жұмыс орнына ауысуыма байланысты жұмыстан өз еркіммен босатылдым. Содан 2015 жылы қайта осы мекемеге есеп бөліміне қызметке қабылдандым. Есеп бөлімінде қызмет еткенде еңбек ақым 5 жыл еңбек өтілі бар деп есептелді. 2016 жылы осы мекеменің кадр меңгерушісі қызметіне тағайындалдым. Енди есеп бөлімі менің еңбек өтілімді есепке алмай еңбек ақымды есептеп отыр.

Жауап: 

«Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулының 4 тармағына сәйкес ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдық айлықақыларын (тарифтік мөлшерлемесін) айқындау мақсатында орталық атқарушы және өзге де мемлекеттік органдар (келісім бойынша) мамандығы бойынша жұмыс өтілін (қызмет саласының ерекшеліктерін ескере отырып) есептеудің тәртібі мен шарттарын айқындайды

            Сонымен бірге, мамандығы бойынша жұмыс өтілін анықтау үшін ұйымда құрамын ұйымның басшысы бекітетін еңбек өтілін белгілеу жөніндегі комиссия құрылады.

Осыған орай, Сіздің мәселеңіз ұйымның қызмет саласына қарай уәкілетті мемлекеттік органмен бекітілген мамандық бойынша қызметкерлердің еңбек өтілін айқындау жөніндегі ережесіне сәйкес жоғарыда аталған комиссиямен шешілуі тиіс.

 

Ермаханова А.К. Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

Қазақстан Республикасы

                                                                             Еңбек және халықты

                                                                             әлеуметтік қорғау

                                                                             министрлігіне

                                                                             Қызылорда қаласы Көктөбе

Жауап: 

ҚР Еңбек кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 87-бабына сәйкес жыл сайынғы ақы төленетін еңбек демалысы жұмыскердің тынығуына, жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруіне, денсаулығын нығайтуына және жұмыскердің өзге де жеке қажеттіліктеріне арналады және жұмыс орны (лауазымы) мен орташа жалақысы сақтала отырып, белгілі бір күнтізбелік күндер санына беріледі.

Бұл ретте, орташа жалақыны есептеу тәртібі «Орташа жалақыны есептеудің бірыңғай қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 908 бұйрығымен бекітілген (бұдан әрі - Қағида), оған сәйкес қызметкердің орташа жалақысы орташа күндік (сағаттық) жалақыны оқиға кезеңіне (бұл жағдайда еңбек демалысының ұзақтығы) сәйкес келетін жұмыс күндерінің (жұмыс сағаттарының) санына көбейту жолымен есептеледі.

Барлық жағдайларда орташа күндік (сағаттық) жалақы есеп айырысу кезеңде есептелген жалақы сомасын есеп айырысу кезеңдегі жұмыс күндерінің (сағаттарының) санына бөлу жолымен айқындалады.

Кодекстің 92-бабына сәйкес жұмыскерге жұмыс істеген бірінші және келесі жылдары үшін жыл сайынғы ақы төленетін еңбек демалысы тараптардың келісімі бойынша жұмыс жылының кез келген уақытында беріледі.

Жұмыс жылы жұмыскердің бірінші жұмыс күнінен бастап есептелген күнтізбелік он екі айды құрайды.

Жыл сайынғы ақы төленетін еңбек демалысы жұмыскер мен жұмыс берушінің арасындағы келісім бойынша бөліктерге бөлінуі мүмкін. Бұл ретте, жыл сайынғы ақы төленетін еңбек демалысының бір бөлігі жұмыскердің еңбек шартында көзделген демалыс ұзақтығының күнтізбелік екі аптасынан кем болмауға тиіс.

Кодекске сәйкес жұмыскерлерге жыл сайынғы ақы төленетін еңбек демалысын берудің кезектілігі жыл сайын жұмыс беруші жұмыскерлер пікірін ескере отырып бекітетін демалыстар кестесіне сәйкес айқындалады не тараптардың келісімі бойынша демалыстар кестесінен тыс белгіленеді.

Осыған орай, жұмыскерлерге жыл сайынғы ақы төленетін еңбек демалысы тараптардың келісімі бойынша жұмыс жылының кез келген уақытында толық көлемде беріледі немесе нақты жұмыс істеген күндеріне қарай үйлесімді берілуі мүмкін. Бұл ретте, жұмыс беруші қызметкерге жұмыс кезеңінде толық жұмыс атқармай еңбек демалысының күндерін алдын ала толық берген кезде орташа жалақысы да алдын ала толық, яғни жоғарыда аталған қағидаға сәйкес алған еңбек демалысы кезеңіндегі жұмыс күндерінің бәріне есептеледі.

 

 

Ермаханова А.К. – Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

3 наурыз, 2017 - 16:32 өзгертілді

Сәлеметсіздерме, Сіздерден мына төмендегі мәселе бойнша көмек берулеріңізді сұранамын. Туберкулезге қарсы диспансердегі "дезинфектор" лауазымы сол мекеменің "санитарка" лауазымына жатқызыладыма? Себебі 31.12.2015ж. №1193 Қаулы бойынша туберкулезге қарсы мекемелердің дәрігерлер,медбикелер ж/е санитаркаларына 190% пайыз вредность ал осы аталған лауазымдардан басқа қызметкерлерге 60% пайыз вредность төленеді делінген, осыған сәйкес "дезинфектор лауазымына да 190% пайыз вредность төленедіме?

Жауап: 

Мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысы (бұдан әрі – Қаулы) негізінде жүзеге асырылады.

Денсаулық сақтау саласындағы азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар Қаулыға 5-қосымшамен бекітілген, оның ішінде туберкулез (туберкулезге қарсы) мекемелерінде, диспансерлерінде, санаторийлерінде, санаторий-профилакторийлерінде, емдеу-өндірістік шеберханаларында, палаталарында (дәрігерлерден, орта медициналық қызметкерлерден, санитарлардан басқа) жұмыс істегені үшін БЛА-дан 60% мөлшерде қосымша ақы көзделген.

Жұмысшылардың жұмыстары мен кәсіптерінің бірыңғай тарифтік-біліктілік анықтамалығына сәйкес дезинфектор, санитарка (жуушы) жұмысшы кәсібіне жатады, оған сәйкес олардың жұмыс сипаттамасы бір-бірінен ерекшеленеді.
Мысалы, 4-разрядтдағы дезинфектор лауазымының жұмыс сипаттамасы:

Химиялық улы заттармен және интексицидтармен арнаулы машиналардың және жабдықтардың көмегімен дезинсециялау ( зиянды жәндіктердің көбеюінің алдын алу және оларды жою), дератизациялау және дезодорациялау (егеуқұйрықтарды, тышқандар мен дала кеміргіштерін жою). Арнаулы машиналар мен жабдықтарды дайындау және қызмет көрсету, жұқпасыздандыру, дезинсециялау, дезодорациялау және дератизациялау үшін қолданылатын улы химикаттар мен басқа жем дайындауға қажетті тағамдарды нұсқаулық талаптарына сәйкес қабылдау, есебін жүргізу, сақтау, босату. Қорғаныс құралдарының: противогаздардың, арнаулы киімнің, құралдардың және т.б. сапасы мен уландыратын заттардың әсірінен ақаусыздығын тексеру.

 4-разрядтағы санитарканың (еден жуушы) жұмыс сипаттамасы:

Тазалық сақтау режиміне сәйкес бөлмеде тазалық жүргізу. Медикаменттерді, құралдарды, жадықтарды алған кезде және бөлімшелерге жеткізгенде аға медициналық бикеге көмектесу. Шаруашылық бикеден алады және іш киімді, шаруашылық инвентарь және жуу құралдарын дұрыс сақтайды және пайдаланады. Аурулардың күтімін жүзеге асырады: (қажеттілік кезінде) емізуге, іш киімі мен киімдерін ауыстыруға, суднаны әперу және жинау т.б. Әр тамақты қабылданғаннан кейін төсек режиміндегі адамдардың кереуеті алдынан тумбаларды (кішкене столдарды) алып тастау. Медициналық бикенің нұсқауы бойынша ауруларды диагностикалық – емдеу кабинеттеріне шығарып салады. Жылу жүйесін, сумен жабдықтауды, су құбырын және электр құралының бұзылғаны туралы шаруашылық бикеге хабарлау.

Жоғарыда айтылғандарға сәйкес, дезинфектор және санитарка лауазымдары әртүрлі қызмет атқарады деп есептейміз.

Бұл ретте, денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбек жағдайлары үшін төленетін қосымша ақыларға қатысты нақты және ресми ақпарат алу үшін, денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган ҚР Денсаулық сақтау министрлігіне жүгінуді ұсынамыз.

 

Ермаханова А.К. – Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

22 ақпан, 2017 - 16:17 өзгертілді

Сәлеметсіздерме . Менің сіздерге қояр сұрағым мынадай. Мен аудан әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінде инспектор болып қымет атқаратын едім. 2017 жылғы жергілікті бюджетті оңтайландыру барысында менің бүгінгі таңда атқарып отырған қызметім "Компьютерлік техника (бағдарламалар) операторы болып өзгеріп кетті. Енді менің "Компьютерлік техника (бағдарламалар) операторы лауазымымның жалақысы қандай санатпен есептелінеді. Рахмет.

Жауап: 

Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысы (бұдан әрі – Қаулы) негізінде жүргізіледі.

Қаулының 4-тармағы 8) тармақшасы бойынша осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес азаматтық қызметшілер (білікті жұмысшыларды қоспағанда), мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар қызметкерлері лауазымдарының функционалдық блоктар бойынша сыныптамасы негізінде еңбек жөніндегі уәкілетті мемлекеттік орган азаматтық қызметшілердің, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар қызметкерлерінің лауазымдарын азаматтық қызметшілер лауазымдары тізілімінің функционалдық блоктарына және білікті жұмысшыларға жатқызу жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекітеді.

ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрі бекіткен аталған әдістемелік ұсынымдарға сәйкес оператор лауазымы D блогына жатқызылған.

Аталған әдістемелік ұсынымдар Министрліктің сайтындағы ресми бөлімде орналасқанын ақпарат ретінде хабарлаймыз.

 

 

Ермаханова А.К. – Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

 

27 қаңтар, 2017 - 16:09 өзгертілді

Сәлеметсіздер ме мен кокеймде жүрген бір сұрақ бар еді  мен қазіргі таңда мемлекеттік мекемеде статист маманы болып келісім шарт арқылы жұмыс жасаудамы

Жауап: 

 

Мемлекеттік мекемелер мен қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысы (бұдан әрі – Қаулы) негізінде жүзеге асырылады.

Қаулыға сәйкес әкімшілік персонал мамандары С блогына жатқызылған, оның ішінде біліктілігі жоғары деңгейлі (жоғары білімді) статист С2 буынына, біліктілігі орташа деңгейлі (арнайы орта білімді) С3 буынына жатады.

ҚР Еңбек кодексіне сәйкес тиісті білімді, машық пен дағдыны талап ететін жұмысқа еңбек шартын жасасу кезінде білімі, біліктілігі туралы, арнайы білімі немесе кәсіптік даярлығының болуы туралы құжаты болуы қажет.

Осыған орай, жоғары біліміңіз болған жағдайда статист маманы ретінде жалақыңыз өсуі мүмкін, яғни С2 буыны бойынша есептеледі.

 

Ермаханова А.К. – Еңбекақы төлеу басқармасының сарапшысы

12 қаңтар, 2017 - 16:41 өзгертілді

Беттер

ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
«ӨРЛЕУ» жобасы
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
Әр адамға қамқорлық