check

You are here

«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 сәуірдегі
         № 279 бұйрығына

             12-қосымша

 

 

 «Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою»

мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

  1. Жалпы ережелер

 

1. «Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

  2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

  1.  Мемлекеттік қызметті Астана және Алматы қалаларының, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

         Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);

2) көрсетілетін қызметті беруші;

         3) www.egov.kz «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

4.Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

1) ХҚО-ға, көрсетілетін қызметті берушіге, порталға жүгінген кезде – құжаттары топтамасын тіркеген сәттен бастап – 5 (бес) жұмыс күні;

ХҚО-ға жүгінген кезде қабылдау күні мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзіміне кірмейді;

         2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 минут, ХҚО-ға және порталға жүгінген кезде – 15 минут.

         3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты– 10 минут, ХҚО-ға және порталға жүгінген кезде – 15 минут.

         5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

         6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: қағаз немесе электрондық түрде жұмыссыз ретінде тіркеу және есепке қою туралы хабарлама.

Порталда жұмыссыз ретінде тіркеу және есепке қою туралы хабарлама, көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жіберіледі.

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

  1. көрсетілетін қызметті берушіде – www.enbek.gov.kz интернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет» бөлімінде орналастырылған;

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру: сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі;

3) ХҚО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша, жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібінде көрсетіледі, электрондық кезекті портал арқылы «броньдауға» болады.

          3) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге өтініштер мен мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

         9. Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету үшін жүгінген кезде қажетті құжаттардың тізбесі:

         көрсетілетін қызметті берушіге не ХҚО-ға:

         көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі немесе паспорты, шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхаты, азаматтығы жоқ адамның куәлігі), оралмандар үшін – оралман куәлігі (жеке басын сәйкестендіру үшін).

         ХҚО жүгінген кезде белгіленген нысандағы көрсетілетін қызмет алушымен жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қоюға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініші (бұдан әрі – өтініш).

Порталда:

көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініші толтырылады.

Электрондық өтініште көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттың, тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттың мәліметтерін көрсетілетін қызметті алушы «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

         Көрсетілетін қызметті беруші, ХҚО қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:

1) көрсетілетін қызметті берушіге – көрсетілетін қызметті алушының дербес деректері автоматтандырылған ақпараттық жүйеге жауапты адамның ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында толтырылады;

         2) ХҚО-да:

         1) өтініштің нөмірі мен қабылданған күні:

         2) сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;

         3) қоса беріліп отырған құжаттардың саны мен атауы;

         4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) және орны;

         5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде);

         6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және олардың байланыс телефондары көрсетіле отырып, тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі;

         3) портал арқылы – көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінде» мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салудың қабылданғаны туралы статус көрінеді.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

10. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының,ХҚО және (немесе) оның қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының                       14-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының не Астана және Алматы қалалары, аудандар және облыстық маңызы бар қалалар әкімдерінің (бұдан әрі – әкім) атына  беріледі.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Астана және Алматы қалалары, аудандар мен облыстық маңызы бар қалалар әкімдіктерінің (бұдан әрі – әкімдік) кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

Көрсетілетін қызметті берушінің немесе әкімдіктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып  шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

ХҚО қызметкері дөрекі қызмет көрсеткен жағдайда, шағым ХҚО басшысының атына беріледі. ХҚО кеңсесіне қолма-қол да, почта арқылы да келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады.

Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушыға «жеке кабинетінен» көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында жаңартып отыратын (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгі, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап) жүгіну туралы ақпарат қолжетімді болады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымды қарау нәтижесі туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның кеңсесінде қолма-қол беріледі. 

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

11. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

        

 

 4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсету ерекшеліктерін ескере отырып қойылатын өзге де талаптар

 

12. Өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүріп-тұруды, бағдарлауды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін заңнамада белгіленген тәртіппен толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушылар                  «1414» Бірыңғай байланыс орталығы  арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды ХҚО қызметкері  тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

13. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

1) Министрліктің – www.enbek.gov.kzинтернет-ресурсында, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде;

2) ХҚО-ның – www.con.gov.kz интернет-ресурсындаорналастырылған.

14. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар.

15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету статусы туралы ақпаратты порталдың «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына

қосымша

 

Нысан

 

Жұмыссыз азаматты тіркеу

және есепке қоюға өтініш

 

______________________________________

Астана және Алматы қалаларының,

аудандардың және облыстық маңызы бар

қалалардың жергілікті атқарушы органы

 

Өтініш беруші туралы ақпарат:

Өтініш берушінің

тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде): ________________________________;

ЖСН: ______________________________;

Отбасылық жағдайы: _________________________________________________;

Туған күні: _______ жылғы «____» ______________

Жеке басты куәландыратын құжаттың түрі: _____________________________

Сериясы: __________ құжат нөмірі: _____________ кім берген: _____________

Берілген күні: ______ жылғы «____» _____________

Тұрғылықты тұратын жерінің мекенжайы: ________________________________

облыс __________________________________________________

қала (аудан) _______________________ ауыл: ________________________

көше (шағынаудан) ____________________  ______________үй ________ пәтер

отбасылық жағдайы ___________________________________________________

 

 

Білімі туралы мәліметтер:

Білім деңгейі: _____________________________________________;

Оқу орынының

толық атауы: ______________________________________________;

Мамандық атауы: __________________________________________________;

ОО түсу күні: __________ жылғы «___» _____________;

ОО аяқтау күні: __________ жылғы «___» _______________;

 

Еңбек қызметі туралы мәліметтер:

Кәсібі, лауазымы: ___________________________________________;

Ұйым атауы: ____________________________________________________;

Саласы: ________________________________________________________;

Орналасқан күні: __________ жылғы «___» ______________;

Жұмыстан шыққан күні: __________ жылғы «___» ______________;

 

Кәсібі, лауазымы: ___________________________________________;

Ұйымның атауы: ____________________________________________________;

Саласы: ________________________________________________________;

Орналасқан күні: __________ жылғы «___» ______________;

Жұмыстан шыққан күні: __________ жылғы  «___» ______________

Кәсібі, лауазымы: ___________________________________________;

Ұйымның атауы: ____________________________________________________;

Саласы: ________________________________________________________;

Орналасқан күні: __________ жылғы «___» ______________;

Жұмыстан шыққан күні: __________ жылғы «___» ______________

 

Қосымша мәліметтер:

Тілді білуі: ______________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________;

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;

 

Кәмілеттік жасқа толмаған балаларының бар-жоғы туралы мәліметтер:

Баланың тегі: ______________________________________________;

Аты: __________________________________________________________;

Әкесінің аты: ______________________________________________________;

ЖСН: ______________________________;

Туған күні: __________ жылғы «___» _____________;

АХАЖ атауы: __________________________________________________________;

жазба №: ____________________________________________________________________;

Тіркеу күні: __________ жылғы «___» _____________;

 

Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қоюды сұраймын.

 

«Жұмыссыз азаматтарды тіркеу және есепке қою» мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

Дәйексіз мәліметтер мен жасанды құжаттарды ұсынғаны үшін жауапкершілік туралы ескертілдім.

 

Өтініш берушінің байланыс деректері:

телефоны____________ ұялы телефоны__________ Е-маil _______________

 

20___жылғы  «____» _____________. Өтініш берушінің қолы_______________

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

(қию сызығы)

 

 

Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) ___________________________________________ өтініші қоса берілген құжаттармен қабылданды, өтінішті тіркеген күн: 20___жылғы                    «____» _____________, көрсетілетін қызметті алу күн: 20___жылғы          «____» ______________.

 

«Жұмыссыз азаматтарға анықтамалар беру» мемлекеттік қызметін көрсету үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.

Дәйексіз мәліметтер мен жасанды құжаттарды ұсынғаны үшін жауапкершілік туралы ескертілдім.

 

Приложение 12

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                          № 279

 

 

                                     Стандарт государственной услуги

«Регистрация и постановка на учет безработных граждан»

 

1. Общие положения

 

1. Государственная услуга «Регистрация и постановка на учет безработных граждан» (далее – государственная услуга).

2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3.Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета связи, информатизации и информации центров обслуживания населения Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);

2) услугодателя;

3) веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz                             (далее – портал).

 

 

  1. Порядококазаниягосударственнойуслуги

 

4. Срококазаниягосударственнойуслуги:

1) при обращении в ЦОН, услугодателю, на портал – с момента регистрации пакета документов – 5 (пять) рабочих дней;

при обращении в ЦОН день приема не входит в срок оказания государственной услуги;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 10 минут при обращении к услугодателю, при обращении в ЦОН и на портал – 15 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 10 минут, при обращении в ЦОН и на портал – 15 минут.

5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление о регистрации и постановке на учет в качестве безработного в бумажном или электронном виде.

На портале уведомление о регистрации и постановке на учет в качестве безработного направляется в «личный кабинет» услугополучателя в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы:

1) услугодателя–размещен на интернет-ресурсеwww.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги: с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

2) ЦОНа–с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Государственная услуга оказывается по месту регистрации услугополучателя, в порядке «электронной очереди», без ускоренного обслуживания, возможно «бронирование» электронной очереди посредством портала.

3) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

9. Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя:

к услугодателю либо в ЦОН:

документ, удостоверяющий личность услугополучателя (удостоверение личности или паспорт гражданина Республики Казахстан, вид на жительство иностранца в Республике Казахстан, удостоверение лица без гражданства), для оралманов – удостоверение оралмана (требуется для идентификации личности).

При обращении в ЦОН, услугополучателем заполняется заявление на регистрацию и постановку на учет безработного гражданина установленного образца по форме согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги (далее – заявление).

На портал:

заявление в форме электронного документа, удостоверенногоЭЦП услугополучателя.

Сведения документа удостоверяющего личность, документа подтверждающего регистрацию по месту жительства, указанных в электронном заявленииуслугодатель получает из соответствующей государственной информационной системы через шлюз «электронного правительства».

Услугодатель, ЦОН получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

При подаче услугополучателем всех требуемых документов:

1) к услугодателю – персональные данные услугополучателя заносятся в автоматизированную информационную систему в форме электронного документа удостоверенного ЭЦП ответственного лица;

2) в ЦОНе – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

– заявления с указанием номера и даты приема заявления;

– вид запрашиваемой государственной услуги;

– количество и название приложенных документов;

– даты (времени) и места выдачи документов;

– фамилии, имени, отчества  (при его наличии) работника центра принявшего заявление на оформление документов;

– фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя, фамилии, имени, отчества (при его наличии) представителя услугополучателя и их контактные телефоны;

3) через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) улугодателя и (или) его должностных лиц, центров обслуживания населения и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг

 

10. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, ЦОНа и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя, либо акимовгородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – аким) по адресам, указанным в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, или акиматагородов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее – акимат).

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, или акимата, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

В случае некорректного обслуживания работником ЦОНа, жалоба подается на имя руководителя ЦОНа. Подтверждением принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

При отправке жалобы через портал услугополучателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, ЦОНа, подлежит рассмотрению в течении 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или ЦОНа.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течении 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.   

 

 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через центры обслуживания населения

 

12. Услугополучателям имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг «1414».

13. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

1) Министерства – www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

2) ЦОНа – www.con.gov.kz.

14. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги посредством справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг «1414».

16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение

к стандарту

 государственной услуги

«Регистрация и постановка на учет безработных граждан»

 

Форма

 

 

Местный исполнительный орган городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения ___________________________________

 

 

Заявление

на регистрацию и постановку

на учет безработного гражданина

 

Информация о заявителе:

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)  заявителя:

____________________________________________________________________;

Индивидуальный идентификационный номер: ___________________________;

Семейное положение: ____________________________________________;

Дата рождения: «____» ______________ _______ года.

Вид документа, удостоверяющего личность: ______________________

Серия документа: _____Номер документа: ___________Кем выдан: __________

Дата выдачи: «____» _____________ ______ года.

Адрес регистрации: ___________________________________

город (район) _________________село: _________________

улица (микрорайон)______________ дом ___ квартира ____

семейное положение________________________________

Данные об образовании:

Уровень образования: _____________________________________________;

Полное наименование

учебного заведения: ______________________________________________;

Наименование

специальности: __________________________________________________;

Дата поступления в учебное заведение: «___» _____________ __________ года;

Дата окончания учебного заведения: «___» _______________ __________ года;

 

Данные о трудовой деятельности:

Профессия, должность: ___________________________________________;

Наименование

организации: ____________________________________________________;

Отрасль: ________________________________________________________;

Дата устройства: «___» ______________ __________ года;

Дата увольнения: «___» ______________ __________ года;

 

Профессия, должность: ___________________________________________;

Наименование

организации: ____________________________________________________;

Отрасль: ________________________________________________________;

Дата устройства: «___» ______________ __________ года;

Дата увольнения: «___» ______________ __________ года;

 

Профессия, должность: ___________________________________________;

Наименование

организации: ____________________________________________________;

Отрасль: ________________________________________________________;

Дата устройства: «___» ______________ __________ года;

Дата увольнения: «___» ______________ __________ года;

 

Дополнительные сведения:

Знание языка: ______________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________;

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________;

 

Сведения о наличии несовершеннолетних детей:

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) ребенка:: ____________________________________________________________________;

Индивидуальный идентификационный номер: ___________________________;

Дата рождения: «___» _____________ __________ года;

Наименование записи актов гражданского состояния: __________________________________________________________;

№ записи: ____________________________________________________________________;

Дата регистрации: «___» _____________ __________ года;

 

 

Прошу зарегистрировать и поставить на учет в качестве безработного гражданина.

Даю согласие на сбор и обработку данных, необходимых для оказания государственной услуги «Регистрация и постановка на учет безработного гражданина».

Предупрежден (а) об ответственности за предоставление недостоверных сведений и поддельных документов.

 

Байланыс деректер заявителя:

телефон: ___________________; мобильный: ________________________;

E-mail: _________________________________________________________;

«___» _________________ 20____ года.

Подпись заявителя: ________________________

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

(линия отреза)

 

 

Заявление № _________ фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя: ________________________, дата регистрации заявления: «___» ________ 20____ года (дата получения услуги: «___» ________ 20___ года).

Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для оказания государственной услуги «Регистрация и постановка на учет безработного гражданина».

Предупрежден (а) об ответственности за предоставление недостоверных сведений и поддельных документов.

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 12.doc59.5 KB
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші