check

You are here

«Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анаға немесе әкеге, бала асырап алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға) жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 сәуірдегі
         № 279 бұйрығына

             11-қосымша

 

 

 «Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анаға немесе әкеге, бала
асырап алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға) жәрдемақы тағайындау»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

 

  1. Жалпыережелер

 

1. «Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анаға немесе әкеге, бала асырап алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға) жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

3. Мемлекеттік қызметті Министрліктің Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

1) мүгедек баланы тәрбиелеп отырған анаға немесе әкеге, бала
асырап алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға) жәрдемақытағайындауға алғаш рет жүгінген жағдайда (бұдан әрі – жәрдемақы) – Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);

2) «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – ЗТМО) арқылы жүзеге асырылады.

 

 

  1. Мемлекеттікқызметтікөрсетутәртібі

 

          4. Мемлекеттікқызметтікөрсетумерзімі:

          1) ХҚО-ға, ЗТМО-ға жүгінген кезде – ЗТМО-да құжаттардың топтамасын тіркеген сәттен бастап – 7 (жеті) жұмыс күні;

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі іс материалдарын жете ресімдеу қажет болған жағдайларда:

         ұсынылған құжаттың (құжаттардың) дәйектілігін тексеру немесе қосымша құжат (құжаттар) сұрату үшін қажеттігіне қарай – 30 (отыз) жұмыс күніне, бұл ретте, егер құжаттар жете ресімделсе, мемлекеттік қызмет ЗТМО-ға немесе ХҚО-ға қосымша құжатты (құжаттарды) ұсынған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні көрсетіледі. ЗТМО немесе ХҚО-ға өтініш берушіні 5 (бес) жұмыс күні қосымша құжаттарды ұсыну қажеттігі туралы хабардар етеді;

ХҚО-ға қабылдау күні жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

2) құжаттардың топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты ЗТМО-да – 30 минут, ХҚО-да – 15 минут;

3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты ЗТМО-да – 30 минут, ХҚО-да – 20 минут.    

5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі: жәрдемақы тағайындау туралы хабарлама.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

8. Жұмыс кестесі:

1) ЗТМО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес   демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру: дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден 14.00-ге дейін жүзеге асырылады.

Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде көрсетіледі;

          2) ХҚО-да – Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін.

          Мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жері бойынша, жеделдетіп қызмет көрсетусіз «электрондық» кезек тәртібінде көрсетіледі, электрондық кезекті портал арқылы «броньдауға» болады.

          9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті көрсету үшін жүгінген кезде осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінішті және мынадай құжаттарды ұсынады:

      ЗТМО-ға не ХҚО-ға:

          1) көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктің тұруға ықтиярхаты) (жеке басын сәйкестендіру үшін қажет), сондай-ақ оралмандар үшін – оралман куәлігі;

         2) баланың (балалардың) тууы туралы куәлігі (куәліктері) не тууы туралы актілік жазбадан үзінді көшірме;

         3) балаға қорғаншылық (қамқоршылық) белгілеуді немесе бала асырап алуды растайтын құжат;

         4) отбасының тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркелгенін растайтын құжат;

         5) «Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 44 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде  № 10589 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген нысан бойынша баланың мүгедектігі туралы анықтама;

         6) банк шотының нөмірі туралы мәліметтерді растайтын құжат;

көрсетілетін қызметті алушының деректері баланың тууы туралы куәлігіндегі деректермен сәйкес келмеген жағдайда – неке қию (некені бұзу) туралы куәлік;

         сенімхат – өтінішті және қажет құжаттарды үшінші адамдар берген жағдайда.

Көрсетілген құжаттарда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелер растаған жағдайда, көрсетілетін қызмет алушының жеке басын куәләндіратын құжатты, баланың (балалардың) туу туралы куәлігін немесе туу туралы актілік жазбадан үзінді көшірмені (Қазақстан Республикасының аумағында 2007 жылғы 13 тамыздан кейін жүргізілген тіркеулер бойынша), тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжатты, неке қию туралы куәлікті (Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылғы 1 маусымнан кейін жүргізілген тіркеулер бойынша), қамқоршылық (қорғаншылық) белгілеу туралы құжатты, баланың мүгедектігі туралы анықтаманы ұсыну талап етілмейді.

         ЗТМО, ХҚО қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған, заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады.

         Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде көрсетілетін қызметті алушыға:

ЗТМО-да – тіркелген күні мен мемлекеттік қызметті алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген өтініштің үзбелі талоны беріледі;

         ХҚО-да:
         1) өтініштің нөмірі мен қабылданған күні:

         2) сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;

         3) қоса беріліп отырған құжаттардың саны мен атауы;

         4) құжаттардың берілетін күні (уақыты) және орны;

         5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде);

         6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және олардың байланыс телефондары көрсетіле отырып, тиісті құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі.

         Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі  көрсетілетін қызметті алушы жеке өзі (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілі) келгенде жеке басын куәландыратын құжатты көрсеткен кезде:

ЗТМО-да – өтініштің үзбелі талонының негізінде;

         ХҚО-да – тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде беріледі.

ЗТМО көрсетілетін қызметті алушының ұялы телефонына sms-хабар жіберу арқылы көрсетілетін қызметті алушыны қабылданған шешім туралы хабардар етеді.

10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат немесе ЗТМО қызметкері 3-қосымшаға сәйкес өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді.

 

 

3. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, халыққа қызмет көрсету орталықтарының және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

 

11. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының, ЗТМО, ХҚО және (немесе) олардың қызметкерлерінің шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдануда осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағындакөрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, ХҚО, ЗТМО не Министрлік басшысының атына шағым беріледі.

Шағым жазбаша нысанда почта арқылы не көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол қабылданады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО немесе Министрліктің кеңсесінде шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және күні), оның қабылданғанын растау болып табылады.

ХҚО қызметкері дөрекі қызмет көрсеткен жағдайда, шағым ХҚО басшысының атына беріледі. ХҚО кеңсесіне қолма-қол да, почта арқылы да келіп түскен шағымды тіркеу (мөртаңба, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе шағымға ілеспе хатқа қойылады), оның қабылданғанын растау болып табылады.

Көрсетілетін қызметті берушінің, ЗТМО, Министрліктің немесе ХҚО-ның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс. Шағымды қарау нәтижесі туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға почта байланысы арқылы жіберіледі не көрсетілетін қызметті берушінің, Министрліктің немесе ХҚО-ның кеңсесінде қолма-қол беріледі. 

Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгінеді.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы, оны тіркеген күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

12. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелері мен келіспеген жағдайларда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

 

 

4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, қойылатын өзге де талаптар

 

13. Өзіне-өзі қызмет көрсетуді, өз бетінше жүріп-тұруды, бағдарлауды жүзеге асыру қабілетін немесе мүмкіндігін заңнамада белгіленген тәртіппен толық немесе ішінара жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушылар                  «1414» Бірыңғай байланыс орталығы  арқылы жүгінгенде мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды ХҚО қызметкері  тұрғылықты жеріне барып жүргізеді.

14. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

1) Министрліктің – www.enbek.gov.kz, «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде;

2) ХҚО-ның – www.con.gov.kz интернет-ресурстарындаорналастырылған.

15. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету статусы туралы ақпаратты порталдың «жеке кабинеті», көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы «1414» арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

16. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған
анаға немесе әкеге, бала асырап
алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға)
жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша

Нысан

Мүгедек баланы тәрбиелеушіге жәрдемақы тағайындауға арналған
өтініштің нысаны

Қазақстан Республикасы
_________________ облысы (қаласы) бойынша
Бақылау және әлеуметтік қорғау департаменті

 

Бөлімше коды:________
Өтініш беруші туралы мәліметтер (қанатбелгі қою): ата-ана ___________
қорғаншы (қамқоршы) _________________________________________________
ЖСН: ________________________________________________________________
Өтініш берушінің

тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде): _______________________________
Туған күні: _____ ж. «___» __________________________________________
жеке басын куәландыратын құжат түрі: ________________________________
құжаттың сериясы: ________ құжаттың нөмірі: _______ кім берген: _____
берілген күні: ____ ж. «___» ________________________________________
тұрғылықты жерінің мекенжайы: _______________________________________
облыс _______________________________________________________________
қала (аудан) __________________________ ауыл: _______________________
көше (шағын аудан)________________________________ үй ____ пәтер ____
Мүгедек баланы тәрбиелеушіге берілетін жәрдемақы тағайындалатын бала
туралы мәліметтер
баланың ЖСН: ________________________________________________________
баланың тегі, аты,

әкесінің аты (ол болған кезде)________ _________________________________
мүгедек баланың туған күні: _____ ж. «___» __________________________
Банк деректемелері:

банктің атауы ______________________________________________________
банк шотының №__________________________________________________
шоттың түрі: ағымдағы ____ карточкалық шот _____ (қанатбелгі қою)

         Маған мүгедек баланы тәрбиелеушіге жәрдемақыны тағайындауды сұраймын.
         Мүгедек баланы тәрбиелеушіге берілетін жәрдемақыны тағайындау үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға және өңдеуге келісім беремін.
         Төленетін жәрдемақы мөлшерінің өзгеруіне әкелетін барлық өзгерістер туралы, сондай-ақ тұрғылықты жерімнің (оның ішінде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге кету), сауалнама деректерінің, банк деректемелерінің өзгеруі туралы он жұмыс күні ішінде Орталықтың бөлімшесіне хабарлауға міндеттенемін.
         Дәйексіз мәліметтер мен жасанды құжаттарды ұсынғаным үшін жауапкершілік туралы ескертілді.

         Өтінішке қоса берілген құжаттар тізбесі:

Р/с

Құжататауы

Құжаттағыпарақтар саны

Ескертпе

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

Өтінішберушініңбайланысдеректері:
телефоны _________________ ұялы _______________ Е-маіl ______________

20___ж. «____»_____________ Өтінішберушініңқолы ___________________

---------------------------------------------------------------------

(қиюсызығы)

ӨтінішберушініңТегі, аты,әкесінің аты (ол болған кезде)__________________ өтініші мен қосаберілгенқұжаттары 20___ ж. «___» ________ қабылданды, өтініштітіркеукүні: 20___ ж. «___» ________ қызметтіалукүні (орталықтыңбөлімшесіндеэлектрондықөтінімдіжәне (немесе) өтініштітіркеукүніненбастап7 (жеті) жұмыскүні): 20___ ж. «___» ____________________________________
         Жәрдемақынытағайындауғақажеттіқұжаттың (құжаттардың) жоқекеніанықталғанжағдайларда, мемлекеттікқызметкөрсетумерзімі_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________сәйкесұзартылады.
__________________________________________________________________
         құжаттықабылдағанадамныңтегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде), лауазымыжәнеқолы

         Төленетінжәрдемақымөлшерініңөзгеруінеәкелетінбарлықөзгерістертуралы, сондай-ақтұрғылықтыжерімнің (оныңішіндеҚазақстанРеспубликасынантысжерлерге кету), сауалнамадеректерінің, банк деректемелерініңөзгеруітуралы он жұмыскүніішіндеорталықбөлімшесінехабарлауғаміндеттенемін.

Дәйексізмәліметтер мен жасандықұжаттардыұсынғанымүшінжауапкершіліктуралыескертілді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған
анаға немесе әкеге, бала асырап
алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға)
жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша

Нысан

(Тегі, аты,әкесінің аты (ол болған кезде) не көрсетілетін қызметті алушы ұйымының атауы)

____________________________
               (көрсетілетін қызметті алушының  

 мекенжайы)

 

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

 

 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы                      15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып,  «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК филиалының № ______ бөлімі (мекенжайы көрсетілсін) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес Сіз құжаттардың толық топтамасын, атап айтқанда:

жоқ құжаттардың атауы:  

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________

ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсетуге (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы көрсетілсін) құжаттар қабылдаудан бас тартады.

Осы қолхат әрбір тарап үшін бір-бірден 2 данада жасалды.

 

Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

(ХҚО қызметкерінің)                                                           (қолы)

 

Орындаушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) _________________

Телефоны __________

Алдым: көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)/қолы/

 20 ____  жылғы «___» ______________

 

 

«Мүгедек баланы тәрбиелеп отырған
анаға немесе әкеге, бала асырап
алушыға, қорғаншыға (қамқоршыға)
жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
3-қосымша

Нысан

 

 

Зейнетақы және жәрдемақыларды тағайындауға өтініш

қабылдаудан бас тарту туралы

№ ______ хабарлама

 

________________________________________________________________

(түрі көрсетілсін)

 

 

20__ жылғы «___» _______________

 

Азамат (ша)________________________________________________________

(өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Туған күні: _____жылғы «___» ____________  

Қамқоршы ________________________________________________________

                   тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Өтініш берген күні 20__ жылғы «___» ____________

__________________________________________________________________

 

Себебі бойынша тағайындауға өтініш қабылдаудан бас тартылды.

 

__________________________________________________________________

       (жауапты адамның тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде) және лауазымы)

 

Приложение 11

к приказу Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан

                                                                         от 28 апреля 2015 года

                                                                               № 279

 

 

Стандарт государственной услуги
«Назначение пособия матери или отцу, усыновителю (удочерителю),
опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида»

 

1. Общие положения

 

  1. Государственная услуга «Назначение пособия матери или отцу, усыновителю (удочерителю), опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида» (далее – государственная услуга).
  2.  Стандарт государственной услуги разработан Министерством здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – Министерство).

3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства (далее –услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через:

1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН) – в случае первичного обращения за назначением пособия матери или отцу, усыновителю (удочерителю), опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида (далее – пособие);

2) Республиканское государственное казенное предприятие  «Государственный центр по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан» (далее – ГЦВП).

 

 

2. Порядок оказания государственной услуги

 

4. Срок оказания государственной услуги:

1) при обращении в ЦОН, ГЦВП – с момента регистрации пакета документов в ГЦВП – 7 (семь) рабочих дней;

Срок оказания государственной услуги продлевается в случаях необходимости дооформления материалов дела:

по мере необходимости для проверки достоверности представленного (ых) документа (ов)  или истребования дополнительного (ых) документа (ов) – на срок 30 (тридцать) рабочих дней, при этом, если документы дооформлены, государственная услуга оказывается – 7 (семь) рабочих дней  со дня предоставления дополнительного (ых) документа (ов) в ГЦВП или ЦОН. ГЦВП или ЦОН уведомляет заявителя о необходимости представления дополнительных документов – 5 (пять) рабочих дней;

при обращении в ЦОН день приема не входит в срок оказания государственной услуги;

2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов в ГЦВП – 30 минут, в ЦОН – 15 минут;

3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя в ГЦВП – 20 минут, в ЦОНе – 20 минут.

5. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

6. Результат оказания государственной услуги: уведомление о назначении пособия.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

8. График работы:

1) ГЦВП – с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до                         18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с понедельника по субботу включительно с 9.00 часов до 14.00 часов.

Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

2) ЦОНа– с понедельника по субботу включительно, в соответствии графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан.

Государственная услуга оказывается по месту регистрации услугополучателя, в порядке «электронной очереди», без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.

9.Услугополучатель (или его представитель по нотариально заверенной доверенности) при обращении для оказания государственной услуги предоставляет заявление для назначения пособия воспитывающему ребенка-инвалида по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги и следующие документы:

в ГЦВП либо в ЦОН:

1) документ, удостоверяющий личность услугополучателя (удостоверение личности гражданина Республики Казахстан, вид на жительство иностранца, постоянно проживающего в Республике Казахстан) (требуется для идентификации личности), а также для оралманов - удостоверение оралмана;

2) свидетельство (свидетельства) о рождении ребенка (детей) либо выписка из актовой записи о рождении;

3) документ, подтверждающий установление опеки (попечительства) над ребенком или усыновления (удочерения);

4) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства семьи;

5) справка об инвалидности ребенка по форме, утвержденной приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 44 «Об утверждении Правил проведения медико-социальной экспертизы» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных актов за № 10589);

6) документ, подтверждающий сведения о номере банковского счета;

в случае расхождения данных услугополучателя с данными в свидетельстве о рождении ребенка – свидетельство о заключении (расторжении) брака,

доверенность - в случае подачи заявления и необходимых документов третьими лицами.

Представление документа, удостоверяющего личность услугополучателя свидетельства о рождении ребенка (детей) либо выписки из актовой записи о рождении (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 13 августа 2007 года), документа подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства, свидетельства о заключении брака (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 1 июня 2008 года), документа, подтверждающего установление опеки (попечительства), справки об инвалидности ребенка не требуется при подтверждении информации, содержащейся в указанных документах, государственными информационными системами.

Работник ГЦВП, ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

При подаче услугополучателем всех требуемых документов услугополучателю выдается:

в ГЦВП – отрывной талон заявления с указанием даты регистрации и даты получения государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;

в ЦОНе – расписка о приеме соответствующих документов с указанием:

1) заявления с указанием номера и даты приема заявления;

2) вид запрашиваемой государственной услуги;

3) количество и название приложенных документов;

4) даты (времени) и места выдачи документов;

5) фамилии, имени, отчества  (при его наличии) работника центра принявшего заявление на оформление документов;

6) фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя, фамилии, имени, отчества (при его наличии) представителя услугополучателя и их контактные телефоны;

Результата оказания государственной услуги выдается при предъявлении документа, удостоверяющего личность при личном посещении услугополучателя (или его представителя по нотариально заверенной доверенности):

в ГЦВП – на основании отрывного талона заявления;

в ЦОНе – на основании распискио приеме соответствующих документов.

ГЦВП информирует услугополучателя о принятом решении посредством передачи sms-оповещения на мобильный телефон услугополучателя.

10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 настоящего стандарта государственной услуги, работником ЦОН выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 или работником ГЦВП выдается уведомление об отказе в приеме заявления по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

 

 

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц, центров обслуживания населения и (или) их работников по вопросам оказания государственных услуг

 

11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц,ГЦВП, ЦОН и (или) его работников по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается на имя руководителя услугодателя, ГЦВП или на имя руководителя Министерства, ЦОН по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярию услугодателя, ГЦВП или Министерства.

Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, ГЦВП или Министерства, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

В случае некорректного обслуживания работником ЦОНа, жалоба подается на имя руководителя ЦОНа. Подтверждением принятия жалобы в канцелярии ЦОНа, поступившей как нарочно, так и почтой, является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата регистрации проставляются на втором экземпляре жалобы или в сопроводительном письме к жалобе).

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, ГЦВП, Министерства или ЦОНа, подлежит рассмотрению в течении 5 (пять) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя, Министерства или ЦОНа.

В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течении 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня ее регистрации.

12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.   

 

 

4. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой через центры обслуживания населения

 

13. Услугополучателям имеющим установленным законодательством порядке полную или частичную утрату способности или возможности осуществлять самообслуживание, самостоятельно передвигаться, ориентироваться прием документов, для оказания государственной услуги, производится работником ЦОНа с выездом по месту жительства посредством обращения через Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг «1414».

14. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсах:

1) Министерства – www.enbek.gov.kz, раздел «Государственные услуги»;

2) ЦОНа – www.con.gov.kz.

15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о статусе оказания государственной услуги посредством  справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 24 07 49, 24 12 91.

 

 

 

 

Приложение 1

к стандарту государственной услуги

«Назначение пособия матери или отцу,

усыновителю (удочерителю),опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида»

 

 

Форма

 

Заявление

для назначения пособия воспитывающему ребенка-инвалида

 

 

Республика Казахстан

                         Департамент Комитета труда,

социальной защиты и миграции

                         по _____________________ области (городу)

 

Код отделения: _____________

Сведения о заявителе (отметить галочкой): родитель __ опекун (попечитель) __

Индивидуальный идентификационный номер: ________________________

Фамилия, имя, отчество (при наличии).заявителя:__________________________

Дата рождения: «____» ______________ _______ год.

Вид документа удостоверяющего личность: ____________________

Серия документа: _____ Номер документа: ___________ Кем выдан: _____

Дата выдачи: «____» _____________ ______ год.

Адрес постоянного места жительства: ________________________________

Аймақ ______________________________________

город (район) ______________ село: _____________

улица (микрорайон) _______ дом ___ квартира ____

Сведения о ребенке, на которого назначается пособие воспитывающего ребенка-инвалида

Индивидуальный идентификационный номер ребенка: ____________________

Фамилия, имя, отчество (при наличии) ребенка _____________________

Дата рождения ребенка-инвалида: «_____» ____________ _____год.

Банковские реквизиты:

Наименование банка ___________________________

банковский счет № ____________________________

Тип счета: текущий _________ картсчет __________

 

Прошу назначить мне пособие воспитывающему ребенка-инвалида.
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных, необходимых для назначения пособия воспитывающему ребенка-инвалида.

Даю согласие на получение уведомлений о принятии решения о назначении (отказе в назначении) пособия путем отправления на мобильный телефон sms-оповещения.

Обо всех изменениях, влекущих изменение размера выплачиваемого пособия, а также об изменении местожительства (в том числе выезд за пределы Республики Казахстан), анкетных данных, банковских реквизитов, обязуюсь сообщить в отделение ГЦВП в течение десяти рабочих дней.

Предупрежден (а) об ответственности за предоставление недостоверных сведений и поддельных документов

 

Перечень документов приложенных к заявлению:

 

№ п/п

Наименование

документа

Количество

листов в документе

Примечание

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

Байланыс деректер заявителя:

телефон _________ мобильный ________ Е-маil _________

«____» ___________ 20__ год Подпись заявителя _______________

Заявление принято «__»__________20__год №_____

Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность и подпись лица принявшего документы___________________________________________________________

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------                             (линия отреза)

Заявление _________ фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя _______________ с прилагаемымидокументами принято, дата регистрации заявления:«____» __________20 ___год (дата получения услуги (7 (семь)рабочих дней со дня регистрации заявления и (или) электроннойзаявки в отделении Центра): «__» _______ 20 _год.

Фамилия, имя, отчество (при наличии), должность и роспись принявшего документы __________________________________________      

Обо всех изменениях, влекущих изменение размера выплачиваемого пособия, а также об изменении местожительства (в том числе выезд за
пределы Республики Казахстан), анкетных данных, банковских реквизитов, обязуюсь сообщить в отделение Центра в течение десяти рабочих дней.

Предупрежден (а) об ответственности за предоставление недостоверных сведений и поддельных документов.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2

к стандарту государственной услуги

«Назначение пособия матери или отцу,

усыновителю (удочерителю),опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида»

Форма

(Фамилия, имя, отчество (при его наличии), либо наименование организации услугополучателя) ____________________________
 (адрес услугополучателя)

 

 

Расписка
об отказе в приеме документов

 

Руководствуясь пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», отдел № __ филиала РГП «Центр обслуживания населения» (указать адрес) отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги (указать наименование государственной услуги в соответствии со стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом государственной услуги, а именно:

Наименование отсутствующих документов:

1) ________________________________________;

2) ________________________________________;

3) ________________________________________.

Настоящая расписка составлена в 2 экземпляра, по одному для каждой стороны.

 

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

(работника ЦОН)                                                            (подпись)

 

Исполнитель фамилия, имя, отчество (при его наличии)

_____________

Телефон__________

Получил: фамилия, имя, отчество (при его наличии)/подпись услугополучателя

 

«___» _________ 20 ____ года

Приложение 3

к стандарту государственной услуги

«Назначение пособия матери или отцу,

усыновителю (удочерителю),опекуну (попечителю), воспитывающему ребенка-инвалида»

 

Форма

 

Уведомление № ______

об отказе в приеме заявления на назначение___________________________________________

(указать вид пособия)

 

                                    от «_____» _________ 20 ____ года.

 

Гражданин (ка)___________________________________________________

               (фамилия, имя, отчество (при его наличии) заявителя)

Дата рождения «____» ________________ ____ год.

фамилия, имя, отчество (при наличии) и дата рождения ребенка (детей)

___________________________________________________ «____» _____ года

Дата обращения «___» ________________ 20_____ год.

 

 

Уведомление удостоверено ЭЦП ответственного лица

________________________________________________________________

(должность ответственного лица)(фамилия, имя, отчество (при его наличии)

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 11.doc73.5 KB
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші